Gå til innhold

Har dere grav?

Plispy

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på nettsiden "barnet som ikke ble", og ble så lei meg av det jeg leste der. Vi driver nå og mister vårt lille foster i 10. uke. Kjempetrist. Det jeg nå lurer på, er om jeg kan forvente å se at det er et lite barn når jeg aborterer, eller om alt bare "blander seg" med det andre? På "barnet som ikke ble" sto det masse om at folk gravlegger de aborterte fostrene på minnelunder eller har egne gravsteder. Dette har ikke jeg tenkt på. Hvordan har dere gjort det? Jeg syns det er så vanskelig å ta stilling til det. Synd det er fælt å tenke på at fosteret kan havne i søpla eller i toalettet og...

Jeg trenger deres meninger!

Fortsetter under...

Hei, vil først si hvor trist jeg er på dine/deres vegner, føler med deg....

Jeg har mistet 5 ganger, derav avbrøt vi et svangerskap pga et sjeldent syndrom og at vår lille engel ikke kunne leve utenfor min mage..:(

Vi fødte da i uke 20, vi valgte å se henne. Rett etter fødselen hadde jeg henne på mitt bryst og pappan holdt henne også, hun var så fin...:)

Vi valgte å begrave henne, hadde en fin sermoni i kirken og vi har en grav å gå til. Det var det som var mest naturlig for oss men for noen hadde det ikke vært det.

Jeg har også mistet i uke 10/11 men hadde da ingen begravelse eller noe, det føltes helt naturlig....Men det må da være opp til hver enkelt om hva som er best for dem....

Vet ikke om du kommer til å se den lille, men det tror jeg ikke...for som du skriver så tror jag også at det blander seg med det andre...

Lykke til videre og go klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...