Gå til innhold

Juni: Andre som har termin 12.Juni?


skorpion81

Anbefalte innlegg

Er det flere som har termin den dagen? Lurer på hvordan formen deres er? Har hodet festet seg? Det har det ikke hos meg. Er andregangsfødende så det er visst vanlig men det er ganske kjedelig syntes jeg. Føler ikke at fødselen er i nærheten da. Skal til jordmor på tirsdag, håper det er festet til da. Bor i bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin UL 11.juni, menstermin 17. Sist jeg var hos jordmor var hodet festet, ble litt paff da dette er tredjemann og de andre babyene aldri har festet seg før fødslene. Føler heller ikke at fødselen skjer med det første, har liksom ingen tegn... huff jeg er lei!

Bor også i Bergen,satser på fødsel på Føden for så å gå over på Pasienthotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 12 juni og kan ikke si at jeg føler meg noe sprekere,begynner å bli sliten og lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12.juni, men begynner vel å bli nokså klar for action allerede. Formen er forsåvidt fin, men mye vondt i ryggen og kynnere om natten. Jeg er førstegangsfødene og hodet har festet seg. Skal føde på Ullevål men er opprinnelig bergenser og hadde nok synes det hadde vært kjekkest å føde på Haukeland:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er også bergenser med termin 12. juni, bor i oslo og skal føde på Ullevål. Er førstegangs, men hodet er ikke festet og føler ingen tegn på at det nærmer seg. Formen er heldigvis bra, men er SÅ UTÅLMODIG og lei nå. Håper det er vår tur snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...