Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Vi har minimalt i forhold til hva vi hadde i den da hun var nyfødt. Ingen klær, bare bleier og våtservietter som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SOMMER :) Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 vi har et ekstra skift (har nesten aldri fått bruk for det...) våtservietter og bleier, en stoor klut til å ha under rompa (hvis vi skal skifte bæsjebleier i bil el..) smokk kleenex solbriller og fra og med i dag- fotoapparat :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
r r r Skrevet 3. juni 2006 #3 Del Skrevet 3. juni 2006 Bleier, våtservietter, tørre servietter og vann. Og noen ganger solkrem. som oftest har jeg også noe spisende med sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #4 Del Skrevet 3. juni 2006 Bleier Våtservietter 2 ferdigpk med mme Skål, skje og smekke Et middagsglass 2 porsjonsposer grøt En kortermet body En bitering Bind og tamponger til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarabel Skrevet 4. juni 2006 #5 Del Skrevet 4. juni 2006 Kommer helt an på hva vi skal og hvor lenge vi skal være borte,men som regel bare 2 bleier og våtservietter,kanskje en liten leke. Hvis vi bare skal til f.eks. mamma,tar jeg bare en bleie i hånda. Skal vi på lengre tur blir det brødskiver og vann i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #6 Del Skrevet 4. juni 2006 Stelleveska henger stort sett igjen hjemme.... Men vi har en lomme på vogna..der har vi to bleier en reisepk med våtsservietter...to smokker og 3 tamponger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 4. juni 2006 #7 Del Skrevet 4. juni 2006 I stelleveska har jeg *bleier *vaskeklut *håndkle *våtservietter *smok *fotoapparat *sutteklut * tutkopp *ekstra skift med klær ja d var nokk allt trur jeg=O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. juni 2006 #8 Del Skrevet 4. juni 2006 2-3 bleier lite håndkle til å ha under rumpa våtservietter noen bleieposer tutekopp ekstra body og bukse 1 pk grøt 1 glass fruktpurè eller 1 banan smokk eventuelt lue, jakke og sandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #9 Del Skrevet 6. juni 2006 vanligvis: *bleier *våtservietter *smokk (m/stropp) *1pk ferdig mme (men glemmer flaska da) *1 glass frukt med korn *2 skjeer *solbrillene hennes *body *vannflaske *evt kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå