Gå til innhold

hjelp, hvor finne bh....


afrodite79

Anbefalte innlegg

Er det noen som har samme problemet som meg? Er nå oppe i 75 D og sliter med p finne denne størrelsen. Noen Tips? Ikke i 1000 kr klassen, det kan bli kosbart med den veksten her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig syns jeg balconette-bh'ene fra lindex er skikkelig gode og gir fin støtte. Akkurat nå har jeg 80E. Balconettene fins også i en serie hos lindex der du får to for 299 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter vel kanskje enda litt mer siden jeg nå er oppe i 85 F......... Er 11+2 nå... (har arva en bh fra mamma som jeg kommer meg inn i ellers blir alle for små, selv den siste på 85 E....Det er somregel fasongen som er problemet når de blir så store...) Jeg har tenkt å vente enda litt til før jeg kjøper en bh, har ikke penger til å kjøpe ny mange ganger dette svangerskapet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er til vanlig 80D selv, men er nå oppe i E-cup. Har pleid å kjøpe på Lindex, men ble sikkelig skuffet over utvalget av størrelser sist jeg var der. Fant derimot mange fine i E-cup på Kapp Ahl nylig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Cecilia har nydelige ammebh-er med stretch i koppen halt opp til 90G! De finnes i mammatøybutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bruke amme-bh'er enda, det blir for lite støtte. Må bruke vanlige fram til jeg faktisk skal amme, og det er jo en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ammebh-er har god støtte, synes jeg! Du kan jo prøve en og se. Det er heldigvis ikke kjøpeplikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...