mylittlecat Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Her hyles det! Hun slutter som regel når jeg er kommet ut av rommet, heldigvis , men hun må liksom si fra at det ikke er greit at jeg går.. Hun kan forøvrig finne på å hyle når hvem som helst går ut av et rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, ho blir sååå bunnløst ulykkelig.. *sukk* det gjør såå vondt å høre på.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&Casper Skrevet 3. juni 2006 #3 Del Skrevet 3. juni 2006 uff ja. Fryktelig mammadalt! Plager den øvrige familien men ikke meg :oD Han er verst når jeg først kommer inn i rommet igjen, for da er ikke det fanget han sitter på bra nok. Skal bare til mamma sin! Kan ikke noe for, men smelter helt hver gang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to gull Skrevet 4. juni 2006 #4 Del Skrevet 4. juni 2006 Mi jente er også skikkelig mammadalt. Det er kanskje tiden for det nå? Godt å høre at det er flere som er det. Hun gråter til og med når pappen tar henne opp, men det er selvsagt bare når jeg er i nærheten. Hun hyler når jeg går ut av rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 5. juni 2006 #5 Del Skrevet 5. juni 2006 Berre dersom han er trøtt eller ikkje heilt i form. Han er fornøgd med å vere hos andre (men berre dei han kjenner godt) - sjølv om mamma som regel er det beste alternativet. Ellers er det vel Besten som er storfavoritten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå