Gå til innhold

Er det garantert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det garantert at el-testen slår ut ved graviditet? Eller bare en mulighet??...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nei. Det er en grunn til at du bør ta graviditetstest fordi det er forskjellige hormoner som skilles ut ved el og graviditet. Disse testene er "spesialister" på hvert sitt felt :-)

Skrevet

men el test kan slå ut på graviditet, men graviditetstesten kan ikke slå ut på el..

Skrevet

el tester er ikke sikkre graviditetstester. Jeg fikk positiv EL test 13 dager etter EL og trodde jeg var gravid, til mensen kom et par timer senere.

Vent til et par dager etter IKM og bruk en skikkelig test.. de er ganske så sikre

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

KAN er et viktig ord her, men jeg er enig at det er mye bedre og ta en ordentlig graviditetstest dersom mensen ikke dukker opp. Da slipper du å kaste bort el-tester på dette :-)

Skrevet

Hei! Les alt om dette på pernille.info

Der blir det forklart veldig bra! Men ja, EL-test viser både EL og graviditet, men også andre svingninger i LH-hormonet så ingen sikker løsning akkurat. Lykke til!

Skrevet

Takk. Bare lurte. Ventet på mensen og el samtidig (skjedde noe kluss med kroppen min..), så jeg tok en el test og den var negativ, men allikevel fikk jeg ikke mensen, derfor lurte jeg på om det var vits å bruke en grav test, siden el testen ble neg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...