Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Har termin andre uken i juli. Er oppe mange ganger på do om natten og i tillegg våkner jeg stadig av at jeg må finne bedre liggestillinger. Blir ganske daff, trøtt og litt døgnvill av dette på dagen, for jeg blir liggende lengre om morran... Flere som har fått forringet nattesøvn de siste par ukene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, blir helt frustrert av dette. Det ødelegger jo dagene og. Men det er nok helt normalt. Det verste er at det sansynlig er mange mnd. Før jeg får en hel natt med god søvn igjen. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven83 Skrevet 3. juni 2006 #3 Del Skrevet 3. juni 2006 Her også!! Nattesøvnen blir hele tiden avbrutt av toalettbesøk eller for å finne ei god liggestilling.. Er helt utslitt når en våkner så det blir ofte en blund i løpet av dagen.. Har også begynt å fått noen vonde kynnere, men dem er ikke regelmessige så det er vel bare kroppen som begynner å forberede seg kanskje..?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #4 Del Skrevet 3. juni 2006 Åjada, det er så utrolig uvant å våkne av at en må snu seg ) Og opp på do et par ganger, heldigvis sovner jeg rimelig kjapt igjen da. Men man blir jo liggende utover morgenen, jeg som for bare et par mnd siden ikke var oppe senere enn 8.30 kan ofte ikke våkne før nærmere 10.30! Men det er nok en forberedelse til babyen kommer ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 3. juni 2006 #5 Del Skrevet 3. juni 2006 har det samme her... har endret døgnrytmen helt.. sover til langt ut på dagen,legger meg veldig sent, å så sover jeg litt innimellom utpå dagen igjen... slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 4. juni 2006 #6 Del Skrevet 4. juni 2006 jupp, må si meg enig der...!! så vet å utnytte min mann (han er skiftarbeider og jobber ei uke på og ei uke fri...)..i friuka hans kan han bare glemme at jeg står opp om morningen og tar meg av 3 åringen vår, det er noe han automatisk må gjøre...men så er han mere et a menneske, og jeg er totalt B menneske....elsker å sove om morning, og være oppe om natta....! Har i tilegg en del middagslurer om dagen....så jeg vet å sove...men aldri lenge i slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå