Moro å være mamma! Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har termin 7.juli og lurer på om det er noen andre i terminklubben som heller ikke merker noe ubehag. Jeg jobber som vanlig, trener som vanlig og er ikke så stor at det skaper noen problemer. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelser hvor man er lei, har ikke energi eller har smertefulle kynnere. Er selvfølgelig kjempe glad for at alt har gått så uproblematisk, men lurer på om jeg er den eneste?? Ønsker alle sammen en fin pinse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg er også i god form! Skal jobbe vanlig 100 % de to ukene jeg har igjen. Merker at det blir både mye snuing for å finne bedre liggestilling og mange turer på do enkelte netter, men eller er jeg frisk og fin i rygg og bekken. Kynnere har jeg ikke hatt en eneste en av foreløpig, men de kommer nok... En riktig god pinse til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knorten Skrevet 4. juni 2006 #3 Del Skrevet 4. juni 2006 Heihei Samme her. Har ingen ubehag jeg heller, heldigvis. Er i full jobb og det går helt fint. Er ikke lei i det hele tatt, men gleder meg selvsagt til babyen kommer:) Har termin 13. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå