Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hvis SF målene mine stiger noe mer nå, så eksploderer jeg, det er jeg sikker på! Er 37+5 og var hos jordmor i går, hadde da SF mål på 37 cm. Har ligget laaaangt over streken hele svangerskapet. Håper for guds skyld jeg ikke får en giga baby på 5 kg!!!!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 uke 37+1 lå hadde jeg sf mål på 34 cm. snakket med jordmor om hvor stor babyen var ca. så lenge sf målene steg jevnt, at de enten lå jevnt høyt eller på den røde linja feks skjønte jeg at det ikke sa så mye om at ongen var stor elle rikke. det var heller det at den vokste jevnt.. jeg har diger mage, alt på "utsia". hun trodde ikke babyen min kom til å være 5 kg da jeg spurte. men mente at siden både jeg og sambo var ca 4 kg v fødsel var ikke dette helt usannsynli.. de lærde strides..
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Hei! Er i akkurat samme situasjon som deg. Mitt SF-mål har ligget på toppen av den grønne streken helt siden uke 22, og jeg har vært litt smånervøs for å få en giga-unge... Målene har vært: uke 24: 25 uke 27: 28 uke 33: 33 uke 35: 35 uke 37: 37 Jordmor sa jeg hadde "godt" med fostervann, og det kan være derfor jeg har så stor SF. Var innom føden forrige uke (nervøs fordi det var lite liv), og da estimerte hun fødselsvekten til å bli (+/-) 3500-4000 g. Hurra! Så det betyr ikke at man får en mega-baby fordi man har stor mage. Jeg er forresten bare 1,63 høy ;-) LYKKE TIL!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Vil bare trøste deg med at da jeg hadde et SF mål på 38 da jeg var like langt på vei som deg. Ut kom en akkurat passe stor jente på 50 cm og 3800 gram :-). Vil også legge til at magen min aldri sank, og derfor hadde jeg ekstremt høyt SF-mål på slutten Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå