MammanTilGullene Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 I flere dager nå har jeg hatt vondt i magen. Det verker konstant i nedre del, og det er forferdelig vondt når jeg må reise meg å sånn. Noen ganger gjør det så vondt om natten at jeg våkner. Var på kontroll på tirsdag, og alt så bra ut. Jordmora sa da at det bare er livmora som strekker seg. Nå er det blitt mye verre, og større del av magen gjør vondt. Greide nesten ikke stå opp i dag. Har tatt to pinex i håp om at det skal bli litt bedre. Vil ikke mase på jordmødrene når de allerede har sagt at alt er bra heller da...
Malita Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Jeg ville tatt en legesjekk. Dette trenger jo ikke ha noe med graviditeten å gjøre. Det er sant som jordmor sier at det er vondt når livmora strekker seg, men de smertene kommer og går og jeg kjenner de best viss jeg reiser meg eller gjør andre bevegelser som beveger livmormuskelen. Kynnere kan være vonde men det er jo og sånn som kommer og går. Sjekk dette opp du. Trenger jo ikke være noe unormalt i det hele tatt. Men ikke godt å gå sånn å tenke på hva det kan være. Dessuten er det ikke bare deg selv du skal ta hensyn til nå. Ring legen eller føden. Lykke til og god bedring.
Bolten Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Jeg er i uke 38 og har også perioder med smerter helt nederst i magen. Har hatt disse smertene i tre dager nå. De gir seg etter en halv time når jeg legger meg ned og slapper av på sofaen. Har hatt kynnere i flere mnd så jeg vet hvordan disse kjennes ut dette er noe helt annet. Jormora sier det er vanlig de siste dagene/ukene før fødselen at livmora gjør seg klar. Regner med de vet hva de snakker om. Jeg skal ta planlagt keisersnitt 13.juni p.g.a seteleie og håper jo selvsagt lille holdes i magen til da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå