Gå til innhold

Beth med gåsegange

Anbefalte innlegg

Har lest at du har vært hos osteopat. Jeg vurderer å prøve det, men siden jeg skal ta det mest mulig med ro synes jeg det blir litt masete å dra både til osteopat og fysioterapeut. Går nå ca to ganger i uka til fysioterapeut og det hjelper jo hvis jeg er flink å ta det med ro ellers. Ville du anbefalt å prøve osteopat likevel, gjør de mye andre ting enn fysioterapeut?

Håper du har det bra etter forholdene!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5245527-beth-med-g%C3%A5segange/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du dyttet den opp, for jeg hadde ikke sett den. Viktig at det ikke blir kav og mas med alle behandlingene. Først gikk jeg til en fysiomann som ville jeg skulle komme tre ganger i uka. Han ville jeg skulle sykle ta situps og mange andre øvelser. Trodde jeg hadde daua. Jeg sa det ble verre og at jeg presset meg enormt når jeg gjorde øvelsene. Han hørte ikke og sa det kunne likegodt være snøen og glatta som gjorde at det ble verre. En dag besvimte jeg under øvelsen og spydde når jeg kom til bevisst. Han var ikke så høy i hatten da. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å slutte den dagen og det ble siste gang jeg har satt mine bein der. Frem til jeg fant en annen fysio gikk jeg til osteopat og han var kjempeflink. Det er veldig forskjell på hvordan de driver. Sist sv.skap gikk jeg til en annen og da hjalp det ikke. Han her er gull verdt (kjekk også forresten, hehe) men han holder til i Arendal og Kristiansand og så vidt jeg forstår er du fra Oslo område!!?

Nå går jeg til fysio en gang i uka, burde hatt to, men orker det ikke. Også går jeg til osteopat en gang i mnd ca. Husk at du må betale osteopat selv.

Kan du ikke sjekke opp med en og høre om vedkommende har tid til å se på deg? Om det hjelper kan du kanskje droppe den ene fysio timen den uka du evt går til osteopat?

Takk for svar, skal ringe osteopat til uka. Har fått anbefalt en her i Oslo som visstnok skal være veldig bra, men syntes det ble så mye. Men å ta en gang i uka på hver var lurt :) Vet det koster penger :(( trygdesystemet i dette landet henger ikke med i det hele tatt!

Han fysioterapeuten du gikk til burde vært anmeldt, herregud så uflaks du har hatt da!! Ikke rart du har blitt så dårlig....

Så bra, håper det kan hjelpe deg. TVI TVI. Vil gjerne høre åssen det har gått. Og forresten jeg skrev noe til deg nede på "nytt medlem" igår før jeg så du hadde laget en egen. Bare så du får det med deg vet du!:-)

Kansje jeg burde skrive en "ny" å legge ut på debatten. Kansje noe som får folk til å skrive som gale. he he. Så du ho som skrev om BL bare i skandinavia og at det var "deilig" å bli sykm osv!!!?

Ho fikk litt pepper ja. Fortjent også.

Kansje deilig å gå sykm hvis man ikke er syk? Det har jeg aldri gjort og kommer nok ikke til å gjøre det heller, da hadde jeg vel dødd av dårlig samvittighet. :-)

Nå skal jeg ut å sette meg på verandaen med beina i en kald balje med vann. Deilig.

Enig i at trygdesystemet burde akseptert all heletsterapi!!! Vi får vel bare være glad vi får noe og at vi har et trygdesystem i det hele tatt. Skulle forresten bare mangle i et av verdens rikeste land!!

Utrolig posetiv jeg var idag gitt!!! :-) Bra det er noen av de dagene også.

Hei og hå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...