Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjære ivf Det var jammen lenge siden! Tusen takk for hilsenen på mitt forrige innlegg! Ser du har holdt deg unna BIM i perioder du også, jeg titter innom av og til nå. Hvordan gikk det med tininga av eggene dine??? Kjempespent!!!! Synd det ikke gikk på andre forsøket ditt ivf! Men kjempebra at du fikk egg på frys!!!!!!!!! ))) Det er et godt tegn. Og ja, vi er helt likt vi. Jeg har hatt to ordinære forsøk, og dette var første fryseforsøk. Hadde innsetting av egg på min bursdag... det var litt spesielt. Og jammen ble det klaff ) Jeg er altså helt i syvende himmel denne gang! Og enda mer i syvende himmel, om mulig, etter jeg fikk hcg-resultatet i går. Nivået på dag 14 var 1178, det er et godt tegn med høyt hcg-nivå, og det kan kanskje bety at der er to..... ))))) Jeg som har ønska meg tvillinger ))))) Skal på UL om ca 3 uker, da vet vi mer sikkert. Tenk, dette var mitt 3.forsøk, på min 33-årsdag og mitt lykketall er 3.... det måtte jo bare går bra Men du, et tips! Etter jeg mista sist, så bestemte jeg meg for å tro at jeg ville klare det tilslutt. Kanskje ikke med det første, men tilslutt. Jeg orket ikke være lei meg og deprimert hele tida. Så jeg bestemte meg for å gjøre denne IVF-prosessen så god som mulig. Dvs, vi gjorde ting vil liker og gjøre, var mye sammen med venner, prøvde å ikke tenke og snakke om bare IVF og barn, livet skulle være godt å leve mellom forsøkene også. Og det hjalp faktisk! Det hjalp også at vi bestemte oss for at vi skulle ha 9 forsøk om nødvendig, for jeg ville ikke gi opp. Maigaarklinikken lo av meg, og mente vi ikke trengte så mange forsøk. Og ivf, jeg vet det kun er spørsmål om tid før du også blir gravid! Og kanskje blir det tvillinger... ) Håper du får satt inn to egg. Jeg har god tro på at det finnes en slags balanse i livet, at etter noe vondt, så kommer det noe godt! Og det gjelder også for deg min venn Og, det å bli gravid, det er verdt alle nedturene som har vært i denne IVF-prosessen. Tro meg. Så, ikke gi opp, jeg VET du vil lykkes, jeg sender deg mange gode tanker og masse ******babystøv******. Og hvem vet, kanskje du også lykkes denne gang, på ditt første fryseforøk ))))))) *håpe håpe* God klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5245456-kj%C3%A6re-ivf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei kjære Linevennen min og tusen takk for et herlig innlegg:-) Igår fikk jeg satt i 1 (gull)egg - det eneste av 3 som var godt nok etter tin, så akkurat det kunne jeg ikke gjøre så mye med. Ble så klart skuffet med en gang, men det er lite og ingeting jeg kan gjøre, så jeg bet det i meg og nå har skuffelsen gått over:-) Akkurat nå hverken tenker eller føler jeg noen ting som helst - jeg bare ruger stille. Ingen vet om det denne gangen, så samboer og jeg har dette helt for oss selv og det er herlig. Hadde faktisk en morsom stund inne på "innsettingsrommet" igår. Du vet jo at blæren må være "full" ved innsetting og jeg har jo da en stygg tendens til å drikke til jeg nærmest ikke klarer å gå og det får jeg jo alltid skryt for "åååå, den velfylte blære da! ja, se på den blæra da!" og jeg holder jo på å daue av latter og det er like før jeg tisser på meg, og igår... Sykepleier tok utvendig UL og jeg kikket og kikket på skjermen, men så lite og ingenting.Legen satt jo mellom bena mine der fremme og jeg visste jo ikke hvor langt de var kommet. Så sier jeg: "Hvor er du hen? Jeg ser deg ikke? mens jeg kikke på ULbildet. "Jeg sitter her, jeg..." sier han og gliser... Uff, ikke så moro nå kanskje, men i den settingen, så skal det ikke så mye til:-) Og med en gang jeg kom inn så sa han hei og takk for sist. Han husket han hadde hatt uttak på meg sist og forskjellen denne gang var at han skulle gjøre meg gravid, så får vi se om han tror riktig om seg selv? Så, blir jeg gravid nå, så blir det nok ikke tvillinger - imotsetning til deg da:-)))))))))))) Du bare må ha det du med den høye hcg`n:-))))!!!!!!!! Det kan vel ikke finnes tvil, kan det det da? :-) Samboeren min har lovet meg tvillinger neste gang, altså inkl. søskenforsøk, så jeg gir meg ikke med den ideen enda:-) Moro med alle de datoene og 3 tallene dine/deres - det er nok noe der skal du se. Tenk om du får trillinger????!!!!! Tjihi hi hi:-) Vi hadde forresten innsetting på min manns bursdag sist, men det gikk ikke som du vet. Men uansett - jeg er "bare" 30år og har god tid. Vi tenker også slik som dere og har bestemt oss for om at om det ikke går nå, så tar vi det 3 forsøket i Hgsd. Og om det ikke går, så blir det Hausken eller Maigaarden. Slapper nok litt mer av denne gangen som du og tenker at om jeg så må ta 10 runder, så gir jeg meg ikke - IKKE FAEN!!!!!!!!! (unnskyld) Jeg er ikke ikke panisk i mine tanker og vet at jeg bare må ta ting som de kommer, for vi kan ikke gjøre noe med noen ting what so ever. Men du, hvor langt er du på vei og når er termin? Hadde du frys i en helt normal syklus? Ingen medikament? Det hadde jeg, nothing... Jeg hadde siste mens 15/16.mai, så jeg lurer på hvor langt der er (blir?!) mellom oss:-) *HÅPE*HÅPE*HÅPE* Nå forlater jeg BIM for en stund, orker ikke alle "inntrykkene" under rugingen som jeg får her inne. Jeg kommer kun innom for å lese svarene du forhåpentligvis har skrevet til meg om fryset ditt, dato/termin m.m:-) Okey, vennen... Skulle egentlig ønske at jeg kunne gitt deg en god klem akkurat nå, men det kan jeg altså ikke... Alle gode tanker til deg og jeg ønsker deg all lykke til den nesten tiden du har foran deg. Dette kommer til å bli helt fantastisk, LineMOR!:-) Vi snakkes senere her inne håper jeg, aller aller helst inne på 1.tri om ikke så lenge.... Ha en flott helg og kos deg med din raskt voksende mage:) Mange gode klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5245456-kj%C3%A6re-ivf/#findComment-5248753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei min venn Og gratulerer som ruger!!! ) Nå ble jeg glad!!! Man må forkusere på det positive, og det er at du faktisk er ruger nå. Det viktigste er at du fikk satt tilbake egg, det er jo i grunn kun et egg man trenger for å bli gravid ) Og alle gode ting er tre. Ett eller to barn, spiller egentlig ikke så stor rolle, det viktigste er at man får barn, ikke sant!? Ja, mitt fryseforsøk var i en naturlig syklus, ingen medisiner bortsett fra Pregnyl (eggløsningssprøyte). Jeg tok Crinone da, etter innsetting, bare for å være helt på den sikre siden. Mins første dags i siste mens var 1. mai, så det er ikke så langt mellom oss Jeg har termin 07.02.07, og er i dag 4+6. Nå ivf, skal jeg krysse alt jeg har for deg i denne rugeperioden, og sender deg mange gode tanker, og masse *****babystøv******. Håper av hele mitt hjerte at du lykkes denne gang!!!!!! Som deg, så tar jeg meg en pause fra BIM nå, orker heller ikke alle inntrykkene jeg får her nå, ekstra følsom for tiden. Skal komme innom og se hvordan det går med deg om 12-13 dager, så håper jeg vi kan slå følge over på 1.trimester. *håpe * håpe *håpe Lukk opp et vindu hjemme, så kjenner du vinden mot ditt kinn, det er klemmen jeg nettopp har sendt til deg. En god rugeklem, med mange gode tanker og håp om at dette skal gå fint God og varm klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5245456-kj%C3%A6re-ivf/#findComment-5253572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå