Gå til innhold

I går ble jeg skikkelig lei meg....

Anbefalte innlegg

heisann damer..

må bare fortelle dere hva som skjedde meg i går..

først hadde jeg hatt nattevakt og sto opp k.14,noe som er altfor tidlig,men,men.. fikk plutselig sååå mye energi at jeg vaska 2 soverom inkl.sengeskift og badet..må vel ta resten i dag da..

vel,så til saken..hentet posten og gjett hva som lå der?? jo,en sånn pakkehente-lapp,og jeg dura avgårde for å hente den,men skjønte ikke hva iallverden d kunne være. hadde ikke skrevet etter noe..det var en pakke fra Libero-klubben med diverse ting som smokk,undertøy til baby,og diverse andre ting.. FAAAAN! jeg meldte meg ut derfra i fjor etterat jeg hadde SA..og fikk tilogmed bekreftelse pr.mail at d var greit og at dem beklaget d inntrufne..så da gråt jeg en skvett og ble veldig lei meg..

d rippet liksom opp i at man strever med dette babystyret og d er nok ikke blitt noe denne gangen heller..merker ikke noe til noe,så derfor kan jeg si d..

ha en fin dag dere og god pinse..

Lei meg-klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5245384-i-g%C3%A5r-ble-jeg-skikkelig-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke noe kult nei. Forstår at du ble lei deg ja. Kanskje du kan få nytte av det om noen måmnder? Ring og kjeft dem huden full, så får du ut litt raseri!

Jeg kan også plutselig få gråteanfall etter den jeg mistet, hvis noe rører veg den følelsen. Rart at det sitter sånn i såpass lenge, men det sier vel noe om hvor sårt det hele er for oss!

Klem fra meg til deg!

GJETT HVA JEG SKAL GJØRE PÅ TIRSDAG?????

RINGE TIL LIBERO-KLUBBEN OG KJEFTE DEM UT PÅ GODT NORD-NORSK,OG D SKAL JEG SI DERE,

JENTER,AT D BLIR IKKE NOE VAKKERT,NEI..!!!!!!!!!!!!!!

HÅPER AT DEN SOM SVARER IKKE ER PMS ELLER GRAVID FOR DA ER HELV... LØS...!!!!!

hahahahaha!! Såååå pussig å lese nord-norsk..ja,æ ska bare sei dæ en ting at d blir pinade månelyst i redaksjon demmes når gamla sette inn støte..

d her tøve demmes vil æ såvesst ikke ha nåkka av....

bare så d e sagt..

helsning fra ei snytførrbainna gammel kjærring..

Annonse

Huff det hørtes ikke noe moro ut, det er derfor jeg aldri har meldt meg på noen slike greier, nettopp i frykt for at noe slikt skal skje. AU...... det ripper liksom bare opp sårene kan du si.

Jeg klarer meg ganske bra denne gangen i forholdt til forrige gang, kanskje det er aller verst første gang? jeg vet ikke jeg....? Eller så er det muligens letter mentalt sett fordi det aldri ble konstatert noe liv? Aner ikke, nå er jeg bare klar for en ny pp, sambo kan bare komme hjerm fra Nordsjøen nå Ü

He he jeg må bare le litt av å lese ting i feil rekkefølge her. Gammelmamma, er du like sint nå etter som spiren sitter? Tror heller samtalen på tirsdag lyder: "Men kjære dere hvordan kunne dere være så sikker på at spiren satt denne pp. Dere følger jammen godt med..."

Men for å være litt alvorlig her. At slike firma ikke kan følge litt med kan jeg ikke skjønne. Det må da jobbe noen damer i det firmaet som vet hvor sårt det er å få en slik pakke hvis man ikke er gravid. Hallo, at det går an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...