fox`y Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 i dag e gutten min 11 mnd,gurimalla korr tiden flyr fra meg..bare 1 mnd til han blir 1 år nå=O)HURRA syns ikke d var lenge siden jeg fødte jeg.. Er så glad for at han er frisk å rask,fikk oss ett sjokk på torsdag etter vi kræsja,hele bila smadra.men heldigvis så fikk ikke poden ei skramme... er så takknemmlig for d,så nå er d bare kosing på oss... De vokser fort juli barna våre=O) håper dere får en fin dag videre.. mange klæmma fra mæ og poden=O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Gratulere med 11mnds dagen:o) Den 11 blir tulla mi 11mnd. Tiden flyr fort avgårde. Snart skal de begynne på skolen, haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer så mye med dagen som var!! ikke vært innom dib på en stund, så henger litt etter, jeg... he,he Helt utrolig hvor store de har blitt ja!! grugleder meg til bursdagen. Gleder meg, for det er jo så stas, men likevel... et år allerede??? hvor har tiden blitt av??? og da har vi heller ikke baby lenger... :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå