Gå til innhold

Saybia - Monamor :)

Anbefalte innlegg

Hei du, endosøster :)

Lenge siden, så du hadde svart meg på mitt hcg-innlegg. Hvordan går det med deg? Du har vel fått stor mage du nå? Termin? Vet du kjønn? Så spennende!!!

Og ja, jeg er jo gravid igjen!! Er helt i syvende himmel, har ikke hatt bakkekontakt siden jeg testa :) Og enda mer i syvende himmel, om mulig, etter hcg-resultatet :)) Vet jo ingenting sikkert enda, men så høyt hcg-nivå kan bety tvillinger... UL om ca tre uker, det blir spennende!

Jeg er ikke så ofte innom lenger, ble litt for mye en periode, men titter innom av og til :)

Håper alt står bra til med deg, og at du får ei fin pinse!

Gikk det bra på eksamenen du hadde sist vi skrev sammen forresten?

God klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5245343-saybia-monamor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo:) så godt å se at det går så fint med deg!! høres ut som du bobler over av lykke:)blir utrolig spennde med Ul for din del....jeg er ganske sikker på at begge må ha klort seg fast jeg asså;)

Med meg går det bare fint!! jeg er 35 uker på vei i dag,så nå kan snart gullgutten bare komme:) gleder oss helt utrolig, og begynner å være klar på alle vis....seng og vogn står klar og jeg ser faktisk frem til å være ferdig med fødsel også....

Jeg er så utrolig taknemlig og stolt over å ha kommet så langt....du vil nok forstå bedre og bedre hva jeg mener...en stolthet over at kroppen som ikke var istand til å bli gravid av seg selv alikevel har fungert helt utmerket til å bære frem vidunderet vårt...at uansett hva som skjer nå, så har jeg klart å bære babyen så langt at han kan leve utmerket godt i verden utenfor magen....og Lykken over å leve i 2006 hvor jeg snart blir mamma selv om jeg ikke kunne blitt det på egenhånd... Det er nå ganske nøyaktig ett år siden jeg hadde lapraskopien og fikk vite at jeg hadde endo, og det var uten tvil det vondeste jeg har opplevd...tanken på at kroppen min ikke ville være med på å skaffe meg barn....Så da er det så godt ett år etterpå å ha trossa det og være så nært målet å bli mamma...:)

Eksamen sist gikk kjempe bra!! så nå skal jeg ta opp den siste neste uke, og da skal det bli så godt å være ferdig!!men er taknemlig for at jeg har klart å være i 50% jobb frem til nå, for jeg tror det hadde blitt laaaange dager for meg å bare gå hjem å vente på gullet....:)

SÅ jeg håper du blir like heldig med svangerskapet ditt som jeg har vært og at det blir en eller to herlig skatter ut av det;) håper jeg får høre hvordan det går fremover!!

Store klemmer fra Monamor og prinsen i magen;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5245343-saybia-monamor/#findComment-5276329
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...