Agne Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 det var dette med konfirmasjon da. Eldste datter skal konfirmeres på søndag. Lykke til ia69, skal bake kaka di i mårra til festen på søndag. Lillemy, vi får det koselig vi mødrene på søndag. Har hatt det så travelt med mye jobb og konfirmasjonsforberedelser denne uka. Jeg har vært full av lengsel etter dere damer, men har ikke kommet meg inn til dere på noen dager. Slik blir det vel til over pinse. V ifår besøk i forb. m. konfirm. og jeg kan vel ikke sitte på nettet da?? Har i grunnen god lyst til å sitte her men. Ellers så har jeg til de grader blitt lurt av tante ufyselig. Skrev jo inn her at huin kom den 29. trodde tom at jeg så henne, eller iallefall sporene av a. Tiden gikk og ingen tante kom. Tok tom en test(hehe- testomanen i aksjon) selv om jeg jo visste at jeg ikke var gravid. Hadde ingen symptomer, noe jeg alltid pleier å ha. Ikm dag i hht periode på 28 dager kom og gikk, til slutt kom damen den 01.06. på dag 29. Må bare innse at tanta er fullstendig upalitelig og har vært det siden sa aug 05. Da satser jeg på en 28 dagers syklus denne mnd. 40 år den 30.06, ikm den 29.06. Litt av en gave om hun ikke dukker opp da. Nå er det jo så mye rot i syklusene og jeg har derfor ikke peiling på når el er, nytt for meg som bestandig (tror jeg da) har visst når el var. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5244826-jeg-har-ogs%C3%A5-v%C3%A6rt-borte-noen-dager-og-vil-visst-bli-det-enda-en-stund/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei Agne.. hurra for oss!! jeg blir 38 den 25.juni.. nå går jeg bare å venter på ikm eller TR,uten symptomer på noe som helst.. så hun dukker vel opp i løpet av neste uke.. =I Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5244826-jeg-har-ogs%C3%A5-v%C3%A6rt-borte-noen-dager-og-vil-visst-bli-det-enda-en-stund/#findComment-5247751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå