<3 3 tette <3 Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 ble sammen med en koselig gutt i 1998 jeg var da19 år . i 2000 fant vi ut at vi ville ha barn sammen. i 2001 fikk jeg diagnosen pcos , målte tempen hver morgen i 4 mnd (var drittlei på slutten) fikk pergo og prøvde de annen hver mnd i 6 mnd uten resultat. 2002 hadde 8 pergokurer. 2003 var på laptroskopi(er det rett) + 9 pergo kurer 2004 hadde 3 pergokurer før og masse krangling, det ble for mye for sambo begge var lei av prøving , forholdet skranglet og vi gikk fra hverandre mai2004,han ville jo også ha barn juni 2004 møter jeg en fantastisk mann , var forsiktig og brukte prevansjon i begynnelsen, vi flyttet sammen etter 2 mnd og jeg var åpen og fortalte om mitt problem og hva jeg var gått igjennom, brukte ikke noe og sambo ble med meg til gyn nov 2004 og vi snakket om prøverør. fikk med resept på 3 pergokurer. meg og sambo satt bryllupsdato 17 juni 2006. april 2005 mensen hadde nå uteblitt siden desember var hos gyn og alt så helt flott ut på ul. snakket om prøverør igjen og jeg så at vi da ønsket å vente til etter bryllupet og satset da på sept 2006. mai 2005 var hos gyn 30mai hadde ennå ikke fått noe mens ny innvenig ul og der ser jeg noe som beveger seg. gyn sier så fint gratulerer og jeg bare gråt og gråt ble da målt til at jeg var 11 uker og 4 dager på vei.fikk med fine bilder og var så kry . fikk termin 30 desember 2005. var på ny ul i juli og termin ble flyttet til 25 desember. 26 desember 2005 fikk jeg en velskapt liten sønn . han er bare helt nydelig og håper alle dere pcos damer får oppleve dette.. nå er det 15 dager til jeg blir gift med min sønns fantastiske far . så fort snudde livet mitt. gutten satt når jeg mist hadde ventet det. nå bruker vi fortsatt ikke noe prevansjon , har får de komme de som vil i allefall en til eller to .. fikk mensen i går og venter spendt på den kommende mnd og om vi klarer å få det til bryllupsnatten.. lykke til damer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5244802-kj%C3%A6re-pcos-jenter-vil-dere-ha-historien-min-ble-kansje-lang-men-er-verdt-%C3%A5-lese-tror-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorraTeFreja Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Alltid hyggelig med sånne historier. Gratulerer med baby og kommende bryllup. Jeg er også et bevis på at det kan la seg gjøre. Jeg fikk diagosen PCOS som 18-åring. Forsøkte behandling i et tidligere forhold uten hell. Ble gift med en annen, kom aldri i gang med behandling før forholdet gikk i stykker. Så møtte jeg nok en fyr, en heftig romanse som det ikke ble noe mer av, eller noe ble det jo. Jeg ble gravid!!! Etter mine egne beregninger (har alltid vært veeeldig uregelmessig, til tider har mensen vært totalt fraværende) ble jeg gravid 1 eller 2 gang vi var sammen "sånn" Så her går jeg med ei lita jente i magen i min 19 uke...... 18 år etter at jeg fikk diagnosen. Fortsatt i sjokk, men gleder meg sinnsykt til hun kommer. Nå håper jeg virkelig at dere andre slipper å vente i 18 år før spiren sitter, med behandling ville den nok sittet lenge før, men dere skal vite at det er håp. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5244802-kj%C3%A6re-pcos-jenter-vil-dere-ha-historien-min-ble-kansje-lang-men-er-verdt-%C3%A5-lese-tror-jeg/#findComment-5245044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
raaagna Skrevet 4. juni 2006 #3 Del Skrevet 4. juni 2006 Åhh, det va jo kjempebra å hørra:) Trenge å hørra solskinnshistorier av og te:)) Gla på deres vegne, håper det blir flere på dere!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5244802-kj%C3%A6re-pcos-jenter-vil-dere-ha-historien-min-ble-kansje-lang-men-er-verdt-%C3%A5-lese-tror-jeg/#findComment-5255200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
eifos-på tjukka- Skrevet 17. juni 2006 #4 Del Skrevet 17. juni 2006 En utrolig gripende historie!!! Her sitter jeg i min tripple pergorus og griner tuuuuut! er det mulig! masse lykke til senere i dag da!!!!! stor tillykke klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5244802-kj%C3%A6re-pcos-jenter-vil-dere-ha-historien-min-ble-kansje-lang-men-er-verdt-%C3%A5-lese-tror-jeg/#findComment-5379047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå