Gå til innhold

Juni: Hvem av junibarna har lært å gå?

Darth Vader

Anbefalte innlegg

Håvard går ikke enda - han blir redd han når ingen holder han i handa, så jeg tror ikke han går på en stund enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her gåes det mye om dagen. Har virkelig tatt av etter at han ble 11 mnd. Det er jo så artig å kunne bære med seg leker rundt omkring:).

Trodde egentlig ikke at han ble så tidlig, var litt redd i starten når han stod alene. Men plutselig bare fant han ut at dette faktisk var ganske gøy og ikke så farlig allikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går jenta vår :D drar med seg leker rundt... men hun klarer ikke å reise seg alene på gulvet enda.. må støtte seg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til nå nei...Er like før. Har gått to skritt alene, men litt skummelt ennå..:) Satser på at d går i orden før 1 års dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor tok sine første skritt når hun var rundt 10,5 mnd. Nå går hun overalt, både ute og inne, og har nylig lært seg å reise seg opp alene midt på gulvet.

Det er likevel en del fall enda da, spesielt ute. Humper og rare ting på bakken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre lærte å gå for ca. 3uker siden :o) Det er så gøy. Han fryder seg og er tydelig kry av hva han kan !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sønnen min går =)

han tok sine første skritt da han var 10,5mnd og går som en helt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei DV!! Nei, Zoe har så vidt begynt å rulle skikkelig :) sitter ikke enda. men det er mye framskritt uansett. om ett år går hun vel :):) gleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea går, men krabber like gjerne dersom det er "store avstander" . Men det er ikke så mye, hun vil helst holde seg i noe, men får hun ei hand, så nesten løper hun.

Dessuten elsker hun å skyve dukkevogna eller gåbilen med storesøster på 4 i. Da LER hun når hun gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan går langs møbler og vegger, og tar gjerne med en stol på tur over gulvet! Men, tror det er lenge til han går helt selv enda, han er veldig ustø!

Tror egentlig han er godt fornøyd med farten han oppnår når han krabber! Hvis noen da jakter på ham og løper etter han - ja da skal du se noe til fart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias går ikke alene enda men går fint mens han holder i stoler og bord. Han elsker å stå å holde seg i stoler eller støvsuger eller annet som beveger seg frem. Det ser ikke ut som han kommer til å klare å gå på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sebastian går langs møbler, når vi holder ham i hendene og ved å skyve stoler foran seg. Han har nettopp begynnt å slippe for å stå i noen sekunder. Ingen tegn til å ville gå selv. Jeg har fått å vite jeg var forsiktig selv, da jeg var nesten 1,5 år før jeg turde slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går med støtte (langs møbler ol, når vi holder i hender og gåvogna som hun fikk til bursdagen er veeeeeeldig populær) og har så vidt begynt å stå uten støtte, men det varer ikke mange sekundene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian går ikkje. Trur han har det så greitt som han har det der han ålar seg fram på golvet. No ventar vi på at han skal få teken på å krype. Han drar seg opp på kne, men setter seg ikkje opp enno. Er nok ein veldig tolmodig og litt lat type... nett som far sin... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...