Gå til innhold

et lite spm ang kynnere (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ganske ofte kynnere, men nå er de litt vondere og kommer sånn nå og da.. kan være fra hvert 15 min til hver halvtime..

er det normalt eller bør jeg ringe føden..

Liker ikke å ringe å forstyrre dem jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men har hatt slike vonde selv siden ca 15. mai, og sitter her fortsatt... Jm mener jeg kommer til å føde litt før termin, da. (Også pga mye nedpress og stort barn.)

Skrevet

Jeg har hatt kynnere som har kommet regelmessig. Det som kanskje er litt lurt det er å prøve å ta tiden.. Finn ut hvor lang tid kynneren bruker og hvor lang tid det tar før den kommer igjen.

Så hadde jeg ringt til føden. Det skader jo ikke å ringe å høre ihvertfall.

Lykke til da =)

Skrevet

Heisann!

Ring Jordmor først, det gjorde jeg, med min var reist til Aalborg, så hun ba meg ringe opp til fødeavdelingen. Jeg anbefaler deg å ringe opp, jeg fikk beskjed om at hvis de kom regelmessig, ville de ha meg inn på en ultralyd for å se om alt var i orden eller om noe var på gang. Det som kan skje er at fødselskanalen kan begynne å trekke seg opp(livmorhalsen) blir kortere, og det er ikke noe kjekt. Med meg kommer de ikke regelmessig, bare 3-5 ganger om dagen ettersom hva jeg har gjort. så miune kynnere kommer i fra stress.

Men ring føden, de er kjempe kjekke og gir deg gode råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...