Chiquita Bananas Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Fikk babywatcheren min i dag.....men klarte ikke å finne hjertelyden. Men etter hjelp fra Idefix så hørte jeg den ) Har tatt det opp på mobilen min....... Så det lever noe i magen min.... Sambo synes den høres ut som en alien - er enda uvirkelig for ham at det er en baby i magen min.........
hønepøne;-) Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Åh så kos! Må investere i en babywatcher jeg også ja....
Chiquita Bananas Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 absolutt verdt pengene !! Ble helt hekta og ville bruke resten av kvelden på å høre på babyen )
Møøø Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Åååååååå, så koselig da ) Høres ut som en alien ja... ) Bare vent til han få kjenne liv, det kjennes ut som en alien... ;op Nå kan du høre babyen din så ofte du vil... er bare litt (veldig!) misunnelig da ) Her er det liv nå, lille prinsessa i magen min er alltid våken på denne tida av døgnet, turner trur jeg... Kanskje en alien her og ??
Chiquita Bananas Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2006 Skal høre på babyen hver dag nå ) Gleder meg til å kjenne liv !!! Så du er heldig der ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå