kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 Godt å se deg her inne igjen, har savnet deg, jeg. Det blir rart når en av oss blir gravide og forsvinner ut herfra.. Men når jeg tenker meg om, så blir vi jo gravide begge to, ikke sant? Så da kan vi møtes på trimestre-sidene ;o) Hadde det ubeskrivelig godt på hytta. Den ligger midt i skogen men nære sivilisasjonen, og like ved vannet. Jeg satt lenge ute på kvelden og leste bok, med pledd over meg og en lykkelig hund ved siden av. Fuglene kvitret, trærne suste, båtmotorene duret i det fjerne og jeg kjente at livet kan være godt! Etter det har jeg faktisk hatt det bedre, mye bedre. Vi skal jo på sykkelferie i Irland i sommer, og på torsdag fikk jeg beskjed om at sykkelen min var kommet så da dura jeg hjem og hentet den. Så nå har fokus vært trening, trening og trening. Mensen har kommet, mye mindre vondt etter lap, og det er bra. Jeg var ute på byen forrige lørdag, og det var kjempedeilig å være ute og føle seg normal (ingen gravide eller folk som pratet om barn:)) Jeg er glad din ferie gjorde deg godt, vi trenger avbrekk fra kaoset i hodene våre, det er helt klart. Og så er det synd du bor langt unna, for hadde vi bodd nærmere hverandre hadde det kanskje blitt sliter-treff med noen få av oss. Jeg går ofte og tenker på at jeg kanskje går forbi noen som hører til her inne, det er rart å tenke på. At folk ikke vil blottstille seg ved å møtes personlig kan jeg forstå, for her deler man mange private tanker, men jeg tror man kunne hatt godt av å fysisk se og snakke med andre i samme situasjon. Ble langt, dette. Har så mye å skravle om noen ganger*smil* Ha en fin kveld og helg! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243914-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
krysser fingre og tær! Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Så hyggelig å høre fra deg!! Beklager at du får så sent svar, men jeg har forsøkt å ikke være her inne så mye nå denne måneden. Under og etter Danmarkaturen har jeg prøvd alt jeg kan å fokusere på andre ting enn pp og alt for liten mage. Det har faktisk hjulpet også, og jeg har hatt mange glade og gode dager! Det å reise bort litt er faktisk noe av det bedre man kan gjøre. I tillegg gjør det godt for forholdet å få tid til å savne hverandre. Vi var som nyforelska i mange dager etter gjensynet, og det var deilig det!! Det å se kjæresten med nye øyne og ikke ta forholdet som en selvfølølge har vi nok alle godt av en gang i blant. I dag har sola kommet hit i vest også og vi har vært ute på sjøen. Det var nydelig! Ellers har jeg sittet på terrassen og hørt på barnelatter og bølgeskvulp... Hytteturen din hørtes deilig ut! Så flott at du har et slik sted, som du kan dra til! Det må du jo fortsette med, både på tunge og gode dager. Trene, trene, trene. Så flink du er!! Forrige månede var jeg veldig flink til å gå raske og bratte turer, men nå... Jeg må skjerpe meg! Jeg er jo egentlig veldig glad i å bevege meg mye så det er veldig dumt at jeg kun gjør det i perioder. Man føler seg jo så mye bedre når man er i god form. Sykkelferie til Irland. Det hørtes deilig ut! ( Så lenge det ikke blir slit da..) Når reiser dere? Skal dere reise sammen med noen? Ellers er det kjempe fint å lese at du har det bra, at lapen hjalp på menssmertene og at du har hatt deg en god tur på by`n! Sommerlige vestlandsklemmer fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243914-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/#findComment-5263390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
krysser fingre og tær! Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Og by the way, når du går over til 1.trimester så våger du ikke å gå uten meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243914-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/#findComment-5267186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Vi stikker over på 1.tri sammen vi (det rimte). Jeg er faktisk ikke like opphengt i dette lage-baby-styret nå, selv om jeg er endel inne på bim,er fokuset ellers i livet litt mer på å ...leve..bedre..Jeg prøver bevisst å jobbe med å gjøre ting som ikke har med babylaging å gjøre, og da er jo knallhard trening en god ting. Jeg jobber deltid som treningsinstruktør, og det sier ganske mye om hvor hodet mitt har vært når jeg ikke har fått noia over ikke å kunne trene ukene etter lap´en (jeg orket ikke det i nesten 14 dager). Jeg skrev til deg om hvor deilig det har vært med pausemnd, og det står jeg ved. Nå gruer jeg nesten for neste runde, el kommer vel om en ukes tid. Den terroren der er ikke god, altså. Så jeg må prøve alt jeg kan å tenke at det ikke er så farlig om ikke det skjer på egenhånd nå, og heller fokusere på at jeg skal på rikshospitalets ivf-klinikk 3.juli. Det er veldig godt for deg, tenker jeg, å ikke være her inne så mye, og så er det så fint å høre at det er så bra med kjæresten din og deg. Man trenger å finne litt tilbake til kjæreste-modusen inneimellom. Ha det fint da, i godværet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243914-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/#findComment-5269776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2006 Glemte å si at jeg misunner deg noe voldsomt å sitte på terassen og høre bølgeskvulp! Det høres ut som en drøm for meg her jeg bor nesten inne i de dype skoger (i hvertfall i Østmarkas inngangsport). Og så glemte jeg å si at vi reiser til Irland med et vennepar som nettopp har blitt samboere, så vi får krysse fingra for at de ikke går med baby-planer ennå;o) Har nemlig tenkt å drikke endel øl rundtom i Irlad-er det ikke halve greia med det landet da? Jeg håper og tror det ikke blir blodslit, har i hvert fall gitt klar beskjed om at jeg ikke er vant til å sykle ute (har nettopp begynt) slik at jeg ikke skal ha noen klager på tempoet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243914-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/#findComment-5269810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
krysser fingre og tær! Skrevet 6. juni 2006 #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Oh, så fort ting kan snu! Fikk dag lite oppløftende resultater på sædprøva til samboeren, så her i gården er det en lite god dag. Stakkars kjæresten som i tillegg ligger med feber og magetrøbbel! Han har også gjennom hele prosessen vært i god tro og vært sikker på alt var i orden med oss begge. Jeg har på et vis vært forberedt på det værste lenge, men synes selvsagt det er utrolig trist å få høre at det er små sjanser til at vi kan få det til på egenhånd. Også den mannelige gynekologen som kalte seg Norges beste og som ikke gadd å undersøke mannen siden han var sikker på at alt var i orden!!! Har gav oss beskjed om å gå hjem å drikke vin!...... Jeg skal inn til røntgen av egglederne 19 juni. Da skulle vi også inn til samtale om prosessen videre. Om vi skal sette i gang med prøverør er jeg lite lysten til å sette meg i kø nok en gang, så nå tror jeg vi får vurdere de private ordningene for å få fart på sakene. Nå får vi følge hverandre videre i prosessen mot prøverør. (Tror nok forresten min tid borte fra bim er forbi...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243914-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/#findComment-5276466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har svart deg i det innlegget du skrev til alle, jeg leste det først. Fikk li vondt i magen på dine vegne (og så klart kjærestens). Som du sier: vi tar følge i prosessen mot ivf. Så vi må ta en liten omvei før 1. tri. Sånn blir ruta: Både her og mye på Ass. befrukting en stund, SÅ 1. tri med en eller to i magen hver oss. OK? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243914-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/#findComment-5280799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå