Gå til innhold

ingen bivirkning av alle hormoner???? normalt???

Anbefalte innlegg

Hei, allesammen

Er på RD 5 men denne gang har jeg liksom ingen respons på progestronet som jeg har brukt nå siste uka. Er det noen som har fölt det tidligere. Siste gang hadde jeg ömme pupper og stikkninger i livmoren .Nå NADA!

Ettersom eggen ikke var i tipp topp form ( 1 2-cell og 1 3-cell på dag to) så begynner jeg og lure hvis de ikke er der lenger. eggen burde ha värt 4-cell. Sist fikk jeg trots alt to 8-cell på dag tre men inget av de ville sette seg så dere skjönner nok min uro nå.....

Men psykiskt sett har jeg stillt inn meg på neg. svar for og ikke bli like besviken denne gang. ( Var helt sikker på at det skulle lykkes sist). Tiden går også mye fortere sån sett för at du har liksom inget at se frem emot. Er det noen med bra tips på hvordan jeg skal se på det. orker ikke väre för positiv men samtidlig vet jeg at det ikke er bra å väre i det tilstandet som jeg er i nå..........

Fortsetter under...

Hei på deg;

Jeg har det helt motsatt, sist gang var det lite symptomer. Kjente det godt i korsryggen, men ikke ømme pupper, ikke kvalm, noen stikninger i magen men først fra RD6.

Ble gravid ; så du kan hvertfall ta det helt med ro... Det er mange som ikke har symptomer i det hele tatt og likevel blir gravide :o))

Sliter psykisk jeg også, dagen i dag har vært gaaaaaaanse så lang...

Med hilsen fra meg på RD8

Heisann

Har ingen symptomer på noe som helst denne gangen jeg heller. Bare litt stikninger og murringer i magen. Er nå på rugedag 11.

Forrige gang hadde jeg skikkelig ømme pupper, men da gikk det ikke. Så hvem vet...Er jo så veldig forskjell fra person til person.

Ønsker deg masse lykke til iallfall.

helt umulig å forutsi på forhånd hvilket resultat det skal bli tilslutt....

Har hatt 2 IVF og 2 frys, og har hatt helt ulike symptomer for hver gang.Ikke lykkes på noen av disse forsøkene, og mener at også denne gangen heller jeg mot "vanlige" mens-symptomer.... Frustrerende!!!

Man kan selvsagt ikke vite hvordan det ender uansett, må bare håpe "till the bitter end!" Har ikke gitt opp håpet ennå (rugedag 10) men begynner å innstille meg seriøst på neg. test denne gangen også. KJIPE SAKER! Men en gang SKAL det lykked for oss....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...