Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg leser meg frem her inne at du er en av de veldig dyktige! Jeg er som du sikkert skjønner en av dem som gjerne vil bli gravid. Jeg og min forlovede har vært sammen i 4 år, forlovet i tre av dem nesten, og nå ønsker vi oss veldig et lite barn sammen. Susann77 så litt på meg og mente hun fikk positiv energi fra meg, og om jeg ikke var gravid da så ble jeg det snart, i løpet av sommeren eller høsten! Jeg har full tillit til hennes spådom, dette merker jeg ved at dette er alt jeg har klart å tenke på de siste ukene. Jeg har fått en slik ro i meg, jeg føler meg mer trygg på at det ikke er så langt unna. Men i den sammenheng lurer jeg på om du ser noe av det samme? Hadde vært så godt med et svar, uansett hva det er! Jeg er født den 20.01.86 og min forlovede er født 22.06.80! Vi er inne i vår 5. pp, jeg venter mensen den 06.06.06

Setter så enormt stor pris på svar, jeg skjønner at du vet hva du holder på med, dette er betryggende! Gjør ingenting for meg om det tar litt tid, hvis du vil gjøre det så bare gjør det når du har tida til det=)

Mvh Hege

Fortsetter under...

Hei, takk for svar:) Fikk nettopp vite av ei venninne at du spår privat! Jeg begynte å forfatte en mail, men jeg har dessverre ikke råd akkurat nå! Faktisk ikke råd før senere i måneden, da vi nettopp kom hjem fra en ferie! Det var veldig synd, men tusen takk for at du sa ifra da=)

Klem Hege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...