Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det kommer av crinonen? Eller er det tilfeldig? Pleier ikke å ha det til vanlig, så jeg tenkte kanskje det var en sammenheng. Tror dere jeg kan bruke Canesten nå?

En ting til..Er innsettingsdagen rugedag 0 eller 1?

Ellers så har jeg det bra:-) Tiden går ganske fort, med dager full av faste rutiner. Det hender faktisk jeg "glemmer" at jeg er ruger...vel, iallefall et sekund eller to...hehe:-) Gubben er jo helt tussete. Klapper og stryker på mine blekfete valker, som om det minst skulle ha vært en fullbåren baby der inne:-))

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5243546-tror-jeg-har-f%C3%A5tt-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja var hos legen i dag.. han sa at så lenge det var jeg som var problemet og at jeg ikke kunne bli gravid på egenhånd og må ha ivf så var det litt annerledes. Jeg ligger jo i systemet og har medisiner. Så han har nå sendt brev til sykehuset, så vi venter i spenning!!!

Kanskje med flaks er vi allerede i gang etter ferien..

Sopp ja, ikke behagelig, får det ofte etter en antibiotika kur. æsj æsj

Ja er kjempe happy, og jeg gleder meg så for min kjære kommer hjem fra syden i dag og da skal vi feire på den måte hehe....han har vært der med barna og bestemor.. og jeg har vært hjemme og jobbet. Men vi reiser til syden i juli sammen.. åh det skal bli så godt..

Annonse

Å sopp er noe drit! Også er det så ekkelt navn på det! Typisk at man ikke kan finne noe finere navn på underlivsplager. Akkurat som om det vokser champignon eller kantarell i trusen vår!!! Kan du tenke deg hvilke ekkle assosiasjoner menn sikkert får når vi sier: "Beklager- ingen sex. J har fått sopp i underlivet"? Huff og huff. J er også plaget etter penicillin. Canesten er sikkert bra men for meg funker det supert med en tampong eller et truseinnlegg fuktet i cultura eller biola naturell. Gjenoppretter balansen i skjeden på en naturlig måte, for det er jo det som har skjedd. At ting har kommet i ubalanse.

Uansett, lykke til:-)

Klem

Hei på deg!

Har veldig ømfintlige slimhinner der nede (oj så diplomatisk jeg er!!! hehe) og har svidd og hatt ubehag de to gangene jeg har brukt Crinone (dette er andre gang). Kanskje det er det som er ditt problem også ??? Får lett sopp til vanlig, men dette er ikke det samme har jeg merket. Dette er som om Crinonen etser på slimhinnene i skjeden. Gikk vekk forrrige gang så snart jeg sluttet å sette Crinone. Ikke noe særlig, men håper det gir resultater....

Krysser fingre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...