Gå til innhold

noe så irriterende!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det høres veldig smålig og bitchy ut, men vi har fått noen nye naboer i leiligheten under. og de sitter på verandaen sin og røyker... hele tiden... alle fire sitter der sammen med hver sin røyk, og det kommer jo opp til meg... kan ikke ha verandadøra eller vinduet åpent, for da stinker hele leiligheten min røyk... vet at jeg ikke kan si noe på det, de må jo få lov å røyke på sin egen veranda, men det er så utrolig ekkelt for kvalme meg å lukte røyk i mitt hus... og det irriterer meg at jeg ikke kan lufte hele sommeren hvis det fortsetter sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj det er virkelig irriterende. Kanskje du må finne noe ekkelt å sette på din verandra som lukter skikkelig ekkelt ;)

Skrevet

men lukta blåser jo ikke nedover....

Skrevet

Noe som drypper da?

Skrevet

det er da veldig slemt...? kan sende ned bæsjekassa til katten... den lukter ikke godt...

Skrevet

Gjør slik som naboen over meg gjorde den gangen jeg bodde i blokk..!

Jeg ble så kvalm hver gang at jeg holdt på å dø!

De ristet skittent sengetøy ned over verandaen min og den ble dekket med døde hudceller og hudflak.

Det er noe av det verste jeg har sett! Det verste er at de ristet det ca en gang pr uke, så de måtte ha psoriasis eller noe slikt...

Sa fra til dem om at jeg hadde satt pris på om de lot være med det, men det gadd de ikke bry seg om. Heldigvis flyttet vi like etterpå..

*Urck*

Skrevet

men jeg vil jo ikke at de skal mislike meg heller... og det er bedre med røyk i stua enn pakistanermatlukt på soverommet... det var det fra de som bodde der før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...