Gå til innhold

Første menstrasjon etter fødsel:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i går min første menstrasjon etter fødsel, lillegutt er 6,5 mnd. Men det jeg synes virker så rart er at blødningen virker så klar/ren eller frisk hvis dere forstår hva jeg mener. Er det normalt? Er jo lenge siden jeg hadde menstrasjon siste men husker det ikke som en så frisk blødning. Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også hadde det sånn, MASSE friskt blod , varte kjempelenge og hadde kjempevondt. Håper det bedrer seg etter hvert....

Skrevet

Har alltid opplevd mens som en frisk blødning, men det er vel kanskje bare meg da...

Skrevet

Jepp, maaasse friskt blod. Løp på do og skiftet i et kjør:( Andre gangen var det heldigvis normalt igjen

Skrevet

.....jepp, blødde som en stukken gris i godt over ei uke.

Vurderte på slutten seriøst å ringe sykehuset og be om blodtoverføring......

Skrevet

godt at det er flere som nærmest fikk syndefloden første gang etter fødsel. Var overbevist om at jeg kom til å daue med alt det blodet. Og vondt som bare pokker!!!!!! Satser på mindre vondt og mindre blod neste gang.

Og det var friskt ja, ikke noe brunt grums. Deler alt her:))

Skrevet

Ja... Har det nå... Å gud, så mye det kommer! Det er rett og slett sånn at det nesten renner over........ Må skifte bind i ett kjør... ÆSJ! Kommer friskt blod og faktisk har det vært en del klumper.... Legen mente det var fordi jeg har fått det så sykt tidig, at det er rester etter alt (kom etter 7uker, snufs)

Skrevet

Fikk første mens etter 3 mnd og blødde utrolig mye. Men jeg har fortsatt med det hver mnd siden så nå er jeg faktisk blitt blodfattig.

Skrevet

Fikk første mens da snuppa var 6.5 mnd.

Det kom nesten ikke noe, og slutta etter 4 dager trur jeg.

Skjønner ikke noe.

Skrevet

fikk første nå og lillegutt er 3 mnd!! blæh..varte i 4 dager og var ikke mye blod nei så regner med at den er i begynne fasen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...