Gå til innhold

Oktober: Mossejenter?


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kult ;)

når har du termin da ?

jeg har 7 0ktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir "mossejente"....flytter om litt over to uker og kjenner ingen, så vil gjerne komme på neste treff :-) Noen som vet når det er?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en natteravn, jeg...neida - det sparker bare så utrolig om kvelden/natta at jeg ofte ikke får sove....flere?

 

Glemte å si at jeg har termin 16. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne natteravnen har også satt i gang... er koslig med spark assa, men nå er de begynt å bli såpass kraftige om natten så jeg våkner.

 

Venter en liten (sterk?!) prinsesse 13 Oktober :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Moss men har ikke bodd der siden -98...

Men nå har jeg nettopp kjøpt hus på/ved klommesten som vi håper på å få klart til innflytting i midten av august!

 

Hadde vært kjempe hyggelig med ett lite "Mosse-treff" kjenner ikke så mange som bor i der lenger..

 

Venter en liten prinsesse 13 Oktober :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. Triad.. klommesten ja.. jeg bor i klostergata.. ikke langt unna nei;)

Jeg har ikke hørt om noe treff, men vi kan vel "lage "et vi , kan vi ikke det da?

Hva jobber dere med forresten? Hvor gamle er dere?

Vi renoverer huset vi da, så er midt i isolering , og oppussing vi og..;)

 

Jenter, hva med å møtes på en cafe en dag da? Et sted det går an å sitte ute hvis det er pent vær?

Slenger forslag ut i lufta jeg.. er sykemeldt pga bekkenet jeg nemlig, så jeg kjeder meg ;)

 

Klem til alle.. he he .. kanskje vi kjenner hverandre fra før noen av oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemy77 , er du født i 77? da var vi kanksje russ ammen da.. hvilken skole gikk du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er stor plass å sitte ute på på Mikrobryggeriet...hmm...nå tenkte jeg på barnevogner...hihi. Har jo ei lita ei.

Men ellers er det jo noen andre steder å sitte ute nå også.

 

Jeg var russ i -96,da var vi det kanskje sammen da..?

Er spennenede å se om man har sett hverandre før ja.

Treffer hverandre så blir det slik" å deg ja":O)

 

Går hjemme jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er med!! om jeg får. Bare nevn sted og tid dere så. Ellers må jeg si jeg liker meg på petit paris jeg da. går jo og sitte ute der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del mossejenter på novemberklubben også,hadde vært artig å fått med alle sammen:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jippi!! Flere som vil treffes!! Vi er en liten gjeng fra Moss/Rygge i november-klubben som har lyst til å få til treff også. Jeg har vært litt både på oktober og november da terminen er 1. november og det finnes en mulighet for at det blir oktober-barn når man ligger sånn på vippen.... Jeg reiser bort en uke nå. Kan vi f.eks. møtes søndag 9. juli? Noen som har forslag til tid og sted? Jeg kan legge den inn på "BIM-treff" hvis dere har lyst. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så ivrig at jeg tror jeg bare setter opp et BIM-treff i Moss den 9. juli kl. 12. Hva med å møtes på Alby? Godt å sitte ute og ha mye grønt rundt seg når det er så fint vær :) Hjertelig velkommen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

ja, er født i 77, men kommer fra Lørenskog, så var russ der...

Har nå endelig flytta til Moss, fikk kjøpt sted og greier - men fikk ikke kommet meg på treffet dere hadde 9. juli...kommer på neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ble det noe av treffet 9 Juli?

 

Har skjedd så mye i det siste på jobb,oppussing av hus samtidig som en skal prøve og utnytte at det er sommer... Men er nå blitt sykemeldt så da roer det seg vel heretter.

 

Hadde vært utrolig hyggelig å være med på ett treff med både oktober og November mamma'ene i Moss og omegn.

 

Hva med;

 

SØNDAG 27 AUGUST KL 13:00 PÅ ALBY GÅRD (Galleri F15).

 

Noen som er interessert i å komme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...