Gå til innhold

takker for treff i ringerike

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi ble bare tre stykker men det var koselig, å kunne skravle litt fritt.

gleder meg tilneste gang.

takker for en fin treff med ajas og 8. oktober.

Til 8.Oktober: skal se om jeg finner de linkene vi snakket om.

den ene er i hvert fall: www.dreamchild.dk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter..og takk for sist....storkoste meg igår, selvom vi ikke ble så mange:)) Håper på å få til et treff snart igjen:-))

Takk for linkene sjiga, tar en titt på de snart:-))

Huff, slet veldig med bekkenet i natt altså..men er mye bedre nå...

Ellers veldig fint vær her, samme på Tyristrand??

Glemte helt hva jeg skulle handle fra butikken igår, det ble bare salat på meg...hehehe...skal ta en tur innom butikken idag igjen..før de stenger:)

Noen av dere som er glad i mango? Mannen min kjøpte med seg 1kg's pakke fra Grønland i Oslo igår....kjempeeeeeeeesøøøøøøøøøøte...NAM:))

Klemz

Skrevet

fint vær her ja. skal holde på i hagen i dag. mango er godt det. men jeg skal spise melon jeg da.

håper på treff igjenn snart, spennende å bli kjent med andre.

Skrevet

Hei hei!

Tusen takk for hyggelig treff, selv om jeg måtte dra litt før da.

Har hatt litt problemer med dataen, så jeg har ikke fått vært inne før i dag.

Håper vi kan treffes igjenn om ikke så veldig lenge.

Skrevet

Hei igjen dere...

jeg har vært litt dårlig i helgen...bekkenet selvfølgelig...

Lite på BIM da:-)

Ja, vi hadde det kjempefint sist gang...kan prøve å få til et treff om par ukers tid kanskje??

Skrevet

Jenter, hvor har dere forsvunnet da??

Alt bra med alle eller????????????????

Skrevet

Hei hei!

Har ikke forsvunnet helt, bare halvt :o) Har vært så mye styr i det siste også har jeg vært i meget dårlig form. Nå Har virkelig bekkenet kommet og tatt meg og! I tillegg har jeg ganske lavt blodtrykk.

Håper alt står bra til med dere andre og ser frem til nytt treff forhåpentligvis snart.

Skrevet

Heisann...! Jeg har vært hos lege og jm denne uka, alt er bra:-)

Er nå 27+1, så d begynner å dra seg til...

Jeg vil veldig gjerne være med på treff, hadde vært koslig og hilst på dere! Formen min er bra, har litt bekkenløsning.

Jeg jobber 80% i bhg nå! Hvordan er formen deres da jenter?

Stoor klem:-))

Skrevet

Hei jenter...åssen er det med dere?

Jeg sliter som før...ikke noe nytt BL er det akkurat det samme som før:((

Men håper det går bra med dere da...ser at flere sliter med BL...

Jeg var hos legen på tirs, ble videre SM :( Ingen andre valg..du er heldig C-millan som er i jobb enda...jeg føler meg skikkelig usosial inni mellom, men gleder meg til å møte alle kollegaer imorgen da jeg skal på sommerfest i Oslo:))

Masse klemmer fra meg:)

Skrevet

vel her pusser vi opp hus, og jeg tar på meg arbeidstøy for å erte mannen min siden jeg nesten ikke får gjøre noe. hihi ligger å ser på han mens han jobber, også holder jeg stigen i blandt.

har veldig lyst på kuleis for tiden, egentlig siden vi hadde treff.

har hatt mye vont i magen, det har gått på søvnen løs.

gruer gleder meg til mandag 12, da er det den ordinære ul. da kan jeg få vite mer om hvordan minsten har det.

Noen som tør gjette kjønn.

alle testene sier jente men jeg tror gutt vet ikke hvorfor men har vært sånn fra begynnelsen.

kos fra

Skrevet

Hei igjen...

her er det også mye oppussing på gang....gjør jo ingenting jeg heller da jeg ikke kan ...sukk...men skulle ønske jeg fikk til noe hehehe...men men...

Jeg har så mye matlyst egentlig...er ute etter alt...heheh andre som føler seg slik?? Huff, jeg må visst passe på:))

Hvorfor har du såå vondt i magen da Sjiga?

På meg viste også all tester at det var en jente, men jordmor sat at det er en gutt...hehehe...så vet ikke helt om du (Sjiga) helt kan stole på de testene...det er jo 50-50 sjanse...hehehe

Tror det blir en gutt jeg...ikke grue deg til UL...alt går nok bra med minsten:))

Hva skal dere gjøre i helgen jenter??

Klemmer

Skrevet

Hei hei!

Kjenner til det og bare ligge og se på at andre gjør ting :o)

Siden jeg fått så lavt blodtrykk, så er det minimalt med ting jeg orker.

Har og noe helt forferdelig matlyst nå om dagen, men jeg orker heldigvis ikke å trykke i meg så mye. Hadde faktisk gått ned 4kg da jeg var hos legen på tirsdag.

Ang. de testene om hvilke kjønn, så tror jeg ikke en tupp på de! Det der kinesiske kartet har sagt stikk motsatt alle gangene.

Sjiga, det kommer til og gå så bra på mandag :o) Lykke til :o)))

Nå skal jeg og barna ut i solen og leke litt, eeeh..... Vel, de leker og jeg sitter stille og passer på at de ikke stikker av eller slåss :o)

Skrevet

vel i helgen skal vi feire 60 års dagen til pappa. søndag skal jeg og skrulla kose oss, kansje dra litt på stranda. vet ikke jeg.

vet ikke hvorfor jeg har vont i magen men tror det har noe med at jeg egentlig sover på magen og sikkert prøver i søvne og at det blir litt for ømt.

jeg tror egentlig ikke på testene men det er jo litt gøy å da.

ja det er 50 - 50 % sjanse uansett.

Skrevet

Skal se på bil imorgen vi, skal kjøpe en helt ny en!

Skal besøke bestemora mi, så skal vi på kino en tur...

Har tenkt å slappe av litt å:-) Jeg har fri hver mandag, så da går det greit med jobbing de andre dagene...

Jeg kan bli med på treff på mandag på dagen, og etter halv 5 de andre dagene:-)

Kan bare glede dere til ordinære ul, det er så godt å få vite at alt er bra...)

God helg alle sammen, stoor klem:-))

Skrevet

Hei C-millan

Når var du på UL; vet du hva slags kjønn det blir eller?

Var på UL i mai selv og fikk se veslefrøkna vår.

Helt ny bil, det må være drømmen det vel :o)

I helga blir det vel litt grilling og kos tenker jeg. Barna skal en tur til mimmin og moffin sin og bade hørte jeg noen rykter om.

Det er så deilig med så godt vær :o)

Dere får ha en god helg alle sammen og kose dere masse :o)

SOL-klem til dere alle

Skrevet

Heisann..! Vi bestilte bil igår en 07 mod, den er klar om 9 uker:-))

Da rakk vi d før babyen kommer...

Jeg fikk ikke vite kjønnet på UL, men jeg trur at d blir en gutt:-)

Har hatt en fin helg, gått når bilen er i boks...!

Håper dere andre har hatt en fin helg!

Jeg går over i 3-trimester til onsdag:-)

Ha en fin kveld, stoor klem:-))

Skrevet

3. trimester, det virker som en hel evighet til. Noen som har det :o)

Det er veldig deilig når ting er i boks og en slipper og tenke så mye mer på det.

Ellers har det vært en super helg, barna har badet og herjet hele lange dagen, så de sovnet vel før vi fikk sagt skikkelig god natt tror jeg :o)

Har nå stort sett bare sittet under en parasol jeg da, men litt farge har det da blitt :o)

Håper dere andre også har hatt en super helg.

Blir det no` nytt treff snart da?

Skrevet

Så bra at du har hatt det fint og ungene:-)

Jeg blir gjerne med på et treff snart jeg...!

Når har du termin ajas?

Jeg syns tiden har gått kjempe fort jeg da:-)

Skrevet

Skal vi ha et treff snart? Håper d står bra til med dere andre!

Stoore klemmer:-))

Skrevet

Jeg har termin 11. oktober, en hel evighet til :o)

Skrevet

Huff, fant denne på side 7!!!!!!!!

Hvor er alle sammen? Har vært litt borte jeg og da men....hehehe...hva med alle andre??

Håper det går bra med alle sammen...hva driver dere med om dagen??

Klemz

Skrevet

Hei hei!

Falt litt ut noen dager her selv jeg! Tror det skal være en nyere tråd her et sted.

Her i huset driver jeg med minst mulig på kortest mulig tid tror jeg :o)

Dere andre da?

Skrevet

hei jenter

jeg var bortreist ihelgen og har vært så sliten siden, øynene svir og jeg har vært virkelig humørfyldt igjen, stakkars mannen min. forøvrig er jeg begynt å surre så mye,

f.eks: jeg prøvde be mannen min hente klesvasken o og henge det til tørk og sa da: kan du tørke den oppvaskmaskinen er du snill. han lo godt.

tenker ikke helt klart om dagen

så bim har fått vile litt. nå stikker vi på miniferige igjenn på torsdag og kommer hjem på søndag. så jeg prøver å pakke fornuftig. merker at mannen min ikke stoler helt på evnene mine om dagen så han står og hjelper meg og vener vel på neste tabbe tenker jeg. han hørte jo på da jeg takket for maten når jeg kjpte mamma bukse på h&m her om dagen så jeg forstår igrunnen at han ikke stoler påmine evner til å pakke lenger.

junior eller juniorinnen sparker for øvrig stortsett i blæra mi så jeg er mye på do. den har lært seg en ekkel rampestrek og syntes nok net er festelig hihi.

treff, vel klarer dere å vente til etter søndag? vil gjærne være med. har noen noen forslag til hvor vi kan treffes denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...