Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Har skrevet ned en liten fantasi jeg har hatt. Hva syns dere?: BÅTTUREN Da de kom inn i lugaren var det nesten som hun fikk en følelse av klaustrofobi. Her skulle hun altså tilbringe de neste to døgnene sammen med sin arbeidskollega. Men roen senket seg etter hver sitt glass med vin, praten gikk lett. Alt lå til rette for en trivelig helg ombord i skipet. Første kvelden ble de begge ganske beruset, de danset, flørtet litt, smakte gode paraply drinker, men gikk sammen til lugaren uten følge. De var begge slitne, så søvnen tok raskt over for praten. Morgenfriske våknet de begge neste morgen. Nå var det morgenstellet som stod for tur, og det oppstod en intim atmosfære på den trange lugaren, to nesten nakne kvinner skulle stelle seg. Hun gikk først inn i dusjen. Vannet kom i tette varme stråler, traff henne på brystvortene så de knoppet seg. Satte tanker i sving og hun kjente at hun ble varm og ør i hode. Hun kjente nedover sitt glatte nybarberte kjønn, hun var alt blitt ganske våt i sprekken, skjente hun når to av fingrene gled inn. Overraket over egne tanker, tok hun seg i drømme om kvinnen hun delte lugar med. Tanker om hvordan det ville være å la tungen gli over brystvortene hennes, la tungen vandre ned mot venusberget, kjenne en annens kvinnes våte grotte, lukte og smake på en annen kvinnes kjønn. Hun kjente kåtskapen jage gjennom kroppen. Deilige tanker. Nye, pirrende og spennende. Hun tok seg i å kose med seg selv, mens hun såpet seg inn. Såpen fikk det til å gli lett over underlivet hennes, og det var like før hun kom. Hun klarte ikke holde stønnet tilbake da orgasmen jag gjennom kroppen. Nesten flau over seg selv, hørte hun det banket på døra til badet: ”Går det bra med deg, der inne?,” hørte hun sin kvinnelige kollega spørre. ”Jada, straks ferdig,” fikk hun fortet seg å svare. ”Hva har hun hørt og hva tenker hun”, var tankene som gikk gjennom hodet hennes. Men det var ikke lenge hun trengte å lure, for med ett gikk døren til badet opp, og der stod den andre kvinnen, helt naken, brystvortene var stive og hun hadde nydelige faste, passe store bryster. ”Er det greit jeg dusjer sammen med deg?” Hun rakk ikke en gang svare, før hun var på plass inne i dusjen. Med drevet hånd tok hun såpen, sprutet i hendene sine og gned den utover overkroppen hennes. Det skummet deilig og hun tok seg god tid over brystene. Vortene knoppet seg under de trygge fingrene hennes. Hun kjente en kåtskap hun aldri før hadde kjent. En kåtskap hun ikke hadde opplevd med en mann. Hun gned kroppen sin mot den andre kvinnen, og det var nok såpe til dem begge. Det skummet herlig og hun begynte å gi henne den sammen behandlingen hun selv hadde fått for en liten stund siden. Leppene søkte mot hverandre. Myke, myke kvinne lepper, tunger som møter hverandre i lange bløte kyss. Hun hadde helt mistet hode, og lot seg bare rive med av sin egen lyst. Hun kjente forsiktige fingre som vasket og samtidig koste med underlivet hennes. Kåtskapen som jag i kroppen, spenningen og den fantastiske behandlingen gjorde at det var like før hun kom igjen. ”La oss gå inn på lugaren,” hørte hun kollegaen sin si. Raskt tørket de seg med hver sitt håndkle, og så ble hun nærmest dyttet på ryggen i senga. Hun var mellom beina hennes. Tungen lekte med kjønnet, var myk og så vidt borti henne. Hun ville helst skrike ut: ”Slikk meg, slikk meg,” men eneste lyden som kom ut var intense stønn. Første orgasmen kom brått og intenst. Men hun bare fortsatte med sin myke og deilige behandling av underlivet hennes. Hun kjente den ene orgasmen etter den andre jage gjennom kroppen, helt til hun nesten ristet i kramper. De byttet plass i sengen. Hun kunne både se og kjenne at den andre kvinnen var blitt dryppene våt av å gi henne nytelser hun aldri før hadde vært borti. Nå gjaldt det å gi henne like god behandling tilbake. Hun slikket kjønnet forsiktig, fant den harde lille knoppen som hun selv likte å bli slikket på. Slikket med myk og jevn rytme, og kunne høre at det falt i smak. Hun bøyde seg over kofferten og tok fram den lille reise dildoen hun alltid hadde med seg på tur. Mens hun slikket, førte hun den ut og inn av den våte grotten til sin kollega. Det tok ikke lange tiden før også hun ristet i en herlig orgasme. Ikke lenge etter, banket det på døren. Resten av reisefølge ville ha dem med seg ut. Raskt fikk de kledd seg ferdig og møtte resten av kollegiale med røde roser i kinnene. Den kvelden trakk de seg tidlig tilbake til sin egen lugar... -Frøya-
aroma Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Den skulle du hatt betalt for:) hehe er du lespe eller? Jeg er ikke det, men en meget god lesbehistorie, det var det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 He he, er IKKE lespisk nei, har både mann og barn. Men kjekt å leke seg med fantasier som ikke er dagligdagse =0)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Kjempe deilig ble kåt jeg nå ;-) Har du flere er det bare å skrive jeg leser mere enn gjerne :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Å ja, skriv gjerne flere - du var flink! Jeg kom ihvertfall til den fantasien
Topia Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Åååååååhhhh. Det var en deilig historie. Skikkelig våt. Må bare hente mannen.........
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Etter å ha lest denne igår kveld, la jeg meg kliss naken på dyna med hånda under meg og lot det stå til. Mens jeg holdt på, kom mannen min inn og ga meg noen klaps på rumpa. Fikk en fantastisk orgasme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå