Gå til innhold

Ser stygt ut

moderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle flotte damer - da ser det ut som om jeg også må si takk for meg, selv etter at alle milepæler er passert...

Har vannavgang, og har vært på sykehuset. Selv om det fortsatt er liv, er det visstnok ikke håp, og de vil helst sette igang en abort. Det vil ikke jeg, så lenge hjertet slår, så nå er jeg hjemme, men formelt innlagt... Skal vurderes imorgen.

Så sagaen ser ut til å ende her, 18+4 var vi i dag...

Send positive vibber... man vet aldri...

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, dette var trist! Skal krysse alt jeg har og sender masse positive vibber utover:-) Så lenge det er liv er det håp!!!

Klem

Skrevet

Å, nei, så trist!!! Føler med deg, og skjønner godt at du ikke vil gjøre noe så lenge hjertet slår. Sender deg alle de positive vibbene jeg har!!

Klem fra

Skrevet

Uff da,dette hørtes ikke bra ut,krysser fingrer og tær for at det skal gå bra for deg.Forstår at du ikke ønsker å gjøre noe så lenge hjerte slår,tror ikke jeg heller hadde klart det.Håper det går godt for deg i alle fall.

Skrevet

Huff så fælt. Håper det går bra, og at du kun har lekket litt fostervann. Hva er det som er galt, mener legen? Kan det være den streptokokk-bakterien? Lykke til

Skrevet

Uff, dette var fryktelig trist.

Tenker på deg, krysser fingrene og sender så mange positive vibber jeg kan. Lykke til og stor trøsteklem til deg :-)

Skrevet

Uff av meg. Dette var ikke bra. Det var et innlegg om dette i kompliserte sv.skap fra turbomamma tror jeg. Hun sa at i Norge valgte de oftest å avslutte svangerskapet hvis vannet gikk. Men at i andre land var de ikke like bombastiske og valgte også å fortsette sv.skapet. Hun hadde samme erfaring som deg for ca et halvt år siden. Ikke gi deg!! Lykke til!

Trøste-klem fra

Skrevet

Tusen takk, alle sammen.

Foreløpig får jeg det som jeg vil - hjertet slår, det er litt fostervann igjen, og foreløpig ikke tegn til bakterier.

Jeg forstår at noe må gjøres hvis jeg får en infeksjon, og jeg forstår at et "tørt" svangerskap ikke er forenlig med liv i lengden, men hvis det produseres nytt, jeg ikke lekker mer og infeksjoner holdes unna, så er det et ørlite håp.

Men prognosene er ikke oppløftende, og jeg skal inn hver formiddag frem til vi får en avklaring.

Takk for vibber - mirakler har skjedd før...

klem

Skrevet

Uff så tøft dere har det. Som du sier - mirakler har skjedd før. Ønsker dere et stort mirakel og sender mange lykkeønskninger.

Skrevet

Uff,det er så utrolig trist og høre om sånt,må være utrolig tøft for dere....

Ønsker dere alt hell og lykke og at alt må gå bra...

Sender alt vi har av lykkedryss til dere...

Skrevet

sender deg alle vibbene jeg oppdriver! Dette må gå bra!!!

Skrevet

Det er ikke så lett å finne noe å si. Bare skulle håpe at det underet skjedde at fostervannet tok seg opp.

Skrevet

Heisan. Fostervannet tar seg opp, men det ser ut til å lekke ut igjen etterhvert. Tror jeg. Ikke lett å bedømme når det er små mengder ad gangen.

Magen er ihvertfall merkbart mindre, og det kjennes som om kroppen forbereder seg på å ikke være gravid lengre. (Mindre pupper, nesten ingen kynneraktivitet, osv) Jeg føler meg ikke gravid... Og det er snålt når fosteret sparker i vei der inne...

Er redd jeg får en kjempesmell når/hvis dette går skeis, men det har vært godt på mange måter å ha fått disse dagene å forberede seg på - la det synke inn, på en måte. Til å begynne med var det noe som ikke angikk meg i det hele tatt...

Men nå er det vi som bestemmer, ingen leger presser på med kjemiske løsninger, og hvis det blir infeksjon og fare for meg, så vet vi hva som må gjøres, og har fortsatt tildels kontroll over det som skjer.

Takk for gode tanker, alle sammen - beklager at jeg plager dere med dette. Men det hjelper litt å sette ord på det - klarner tankene littegrann... Så takk til dere!

Klem

Skrevet

Tenker masse på dere og håper på et mirakel, de skjer:-)

Varm klem

Skrevet

Sender deg massevis av positive vibber.

Skrevet

Dette er fryktelig trist lesning. Når man har kommet så langt som du har, så føler man seg jo trygg. Men som du sier, så har mirakler skjedd før. Og hvorfor skulle det ikke skje i nettopp ditt tilfelle. Det at hjertet slår fremdeles og at småtten sparker, må iallefall bety at du bærer på en liten fighter, som ikke har tenkt å gi seg så lett.

Hvordan merket du at noe var galt?

Skrevet

krysser fingrene mine. og sender all positivitet til deg. håper av hele mitt hjerte at dette går bra <3

Skrevet

Hei !

Nå ser jeg at du har klart deg i flere dager allerede, så det er helt klart at det er håp for dere !

Kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene og håpe det aller beste ! Kan vel ikke skjønne akkurat hvordan du har det nå, men skjønner at det må være vanskelig !

Lykke til !

Skrevet

Uff, dette var triste greier. Håper inderlig det kan gå bra med dere og gutten til slutt. Krysser fingre for dere!

klem

Skrevet

Kan skjønne du ikke plager oss....dette forumet er til for å få støtte og hjelp!

Ønsker deg alt godt fremover, krysser fingrene og tenker masse på deg :-) Og som mange sier her; mirakler skjer!

Skrevet

Uff, dette hørtes ikke godt ut. Kan skjønne fortvilelsen. Godt at legene har gitt deg lov til å se an dette litt og krysser derfor alt jeg har for at det skjer et lite mirakel!!

Etter hva jeg har skjønt kan det skje at fostervannet går som følge av en brist i hinnen og at dette KAN leges. Og så lenge det bare lekker ut litt om ganger er vel dette ikke helt umulig?? Og hvis dette er tilfellet - kan de ikke gi deg antibiotika forebyggende for å unngå infeksjon? Vet av egen erfaring at Ullevål sykehus gir dette ved for tidlig vannavgang.

Sender alt jeg har av positive tanker og vibber samt en liten bønn.

Skrevet

Ønsker deg all hell og lykke videre og krysser alle fingre og tær for at det skal gå godt med dere begge.

Det må være tøft å gå slik og vente og ikke vite utfallet.

Vet du hva som forårsaker en slik lekkasje ?

Skrevet

kjære moderen

sender deg masse positive tanker.

Håper dette går bra, selv om legene sier noe annet.

Man tror alt skal gå bra når man er kommet så langt som du er nå.

Du plager oss selvsagt ikke, vi her inne er til å brukes både til positive og negative hendelser. Det er godt å ha noen å dele tanker med. Det trenger vi.

Øsker deg masse lykke til. Du får skrive noen ord når du føler for det igjen.

Stooooooooooooor klem fra

Skrevet

Neimen, kjære moderen, dette var trist lesning. Uff, så leit. Føler masse med deg. Men håper på at det likevel skal gå bra.

Masse masse lykke til videre iallefall.

Stoooooooor trøsteklem fra

Skrevet

Hei alle sammen - dere er sååå flotte, og gode å ha...

Her er det fortsatt liv - var inne i dag, og var egentlig sikker på at løpet var kjørt, men den lille der inne er en harding, og klamrer seg fast... Ifølge målingene er det mulgens litt mere fostervann, men ikke veldig mye, og jeg ble sendt hjem med beskjed om å komme tilbake på fredag. Da flytter jeg fra Gyn til Føden - over en eller annen magisk grense og inne i 20.uke.

Vi hadde med fotoapparat og et lite teppe i bag'en i dag - var helt klare til å bli innlagt... Teppe? Egentlig et lite angoraskjerf...

Vi tør egentlig ikke å håpe, men gjør det likevel. Må jo det!

Sikker på at vibbene deres hjelper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...