Gå til innhold

Juni: Når synker magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merket det vel først ca i uke 37...merkern veldig nå...er uke 39+2 i dag...jeg ser det veldig godt...andre har lagt godt merke til det også...:) noen ganger kjentes det ut som om jeg liksom måtte holde magen oppe for at den ikke skulle "dette" ned\av...hvis du skjønner hva jeg mener...uff...vanskelig å forklare...:)

KUN 7 dager til termin!!!! hihi:):)

Min mage har sunket mye nå den siste uken. Har fått mange kommentarer av andre også på dette i tillegg til at jeg ser det også. Merker det godt selv ved at jeg ikke kan sitte med bena sammen lengre. Må skreve som ett mannfolk med skikkelig utstyr... Ikke særlig vakkert men må man så må man...

Annonse

magen min har omtrent ikke sunket. og jeg har termnin i dag. hodet har heler ikke festet seg. men det har visst ingenting å si for når babyen kommer. men jeg gleder meg veldig til å puste igjen, og å kunne sove med en pute, og ikke tre, under hodet.

Heisann

Jeg er 37+5 i dag, og magen har enda ikke sunket.... kjenner en liten rumpe og ben under ribbena, ikke særlig behagelig nei........

Hodet er ikke festet, og det er ikke sikkert det vil gjøre det heller før termin den 24. juni, så jeg forventer meg ingenting.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...