Gå til innhold

Hvor gamle er barna når dere tenker å begynne med slike skinntøfler på de?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa vår som er 21 mnd fikk vel de første fra Robeez da hun var et par mnd gammel, men de var veldig fine da. Hvitt skinn med hvit tyllsløyfe. De var mest til pynt, og brukte de til jul og dåpen sin b.l.a.

Lillesnupp her er 4 1/2 mnd, og hun har ikke hatt på tøfler enda. Nå er det varmt også da, så lufter tærne mest mulig:-) Men når de begynner å ville komme seg litt framover, er det fint med slike for da får de bedre tak. Så kommer til å ta på snart...

Kjære deg, du kan da sette skinntøfler på babyen når det måtte passe deg uten å måtte synkronisere det med andre mødre her. Forutsetningen er vel at det er kaldt og derfor behov for det.

Min jente begynte med skinntøfler da hun begynte å krabbe. De er veldig kjekk å ha når barna begynner å reise seg. Blir litt bedre feste slik at man unngår noen fall, særlig om man har glatt gulv. Kjøpte de første på Bånsull. De er veldig fine :-) Har allerede kjøpt neste par fra tinyzone. Rosa med frosker på :-)

Nå trodde jeg at gripeegenskapen på tøflene var grunn nr.1 jeg da! Men jeg tok visst feil..Derfor spurte jeg.Med hensyn til krabbing, reise seg opp, gå rundt møbler,..og så for varmen sin del.

Hadde ingen tanker om å synkronisere!! Ville bare sanke erfaringer ang for når babyene hadde mest behov for dem. You see??

Annonse

Det første Robeezparet bestilte jeg direkte fra Robeez.com, men det har blitt dyrere nå for de tar betalt for porto.

Har kjøpt i butikker, Fru Lyng feks har Robeez, Tinyzone selges mange steder, og Alveslottet.no har endel.

okei.. hørtes lurt ut med slike..

Fikk lammeskinnet i dag, så nå sover hun i kortarmet nattdrakt med dyne over på lammeskinnet sitt. Mulig det blir varmt med dyne, men jeg får bare prøve meg fram:)

Å, da tenker jeg hun sover godt på skinnet sitt. Du er fornøyd med det ikke sant, ser fint ut? Begge jentene her har dundyner i tillegg til skinnet, men de er aldri varme eller svette.

Ja, skinntøflene er fine. Hun på 21 mnd bruker de hver dag.

det skinnet var nydelig :) Og hun hadde passe temp i hele natt:) Deilig.. verdt hver krone :) Og trur det var bra med dundyne over her også, siden hun lå i nattdrakt med kortarmet og korte bein!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...