Gå til innhold

Nå er jeg letta, samboer har vært hos legen.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ventet en evighet på at samboeren min skulle til legen. Han har måttet vente en mnd på time, og endelig var han der idag :-)

Han var der egentlig for noe annet, men tok opp temaet sædtest. Og han skulle få komme innom til uka med en prøve, syns det var mye fortere enn jeg hadde forventet, så nå ble jeg glad :-)

Det eneste dumme er at jeg venter el til uka, og han må jo spare seg opp, så da mister vi i verste fall sjangsen til å prøve denne pp. Mulig vi rekker å få hoppet i høyet samme dagen el er. Uansett så er det viktigere at han får levert den prøven, enn at vi skal drive å bolle hjemme :-)

Men er det egentlig vanlig å levere en sånn prøve til fastlegen? Har inntrykk av at de andre her leverer den på sykehuset? Kan jeg stole på at legen gjør en like bra jobb med den?

Fortsetter under...

Jeg syns også det virka en smule rart, men det kan jo hende fastlegen hans har kompetanse til å analysere en sånn type prøve. Eller så kan det jo hende han henviser samboeren min videre dersom han ikke finner noe galt for å sjekke det ut mer.

Tror jeg må få samboeren min til å spørre om det når han leverer prøven sin, for nå bekreftet dere bare usikkerheten min :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...