popkind Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Hvor i magen kjenner dere det???? Jeg vil også kjenne noe snart!!!!!!!!!!! Utolmodig??? ikke i det hele tatt..
marguritten Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 jeg kjenner litt. men det varer bare et lite sekund eller noe. det er ikke noe volsomt. kan være du har kjent noe,uten å ha vist det....eller....
popkind Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 Ja, men hvor i magen kjenner du det????
Tess30 Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 klare ikkje å kjenne korr æ kjenne det...Kjennes ut som det e midt i ....Det skjer så plutseli, og e plutseli over....
marguritten Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 kjenner det i "bekkenet".....bak navelen og et stykke ned å mot høyre... vanskelig å forklare det. men det varer jo så å si mindre enn et sekund. å det kjennes som en liten fisk. tror det er forskjellig hvordan man opplever det. Men om 1 mnd eller 2 så kjenner du det forhåpentlig..
mensana Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Du spør ikke enkelt, Popkind.. :-) Noen ganger så skjer det så kjapt at det er over før jeg liksom får sjanse til å følge med å kjenne etter... det blir sånn "oi! Der kjente jeg noe!" - og så prøver jeg å kjenne om det kommer flere bevegelser, men det er det ikke alltid det gjør. Det kommer dypt inne i fra magen et sted.. Jeg var hos jordmor i går (hun burde etter min mening pensjonert seg snart, hun var verdens tørreste tørrpinn og smilte ikke en eneste gang den halvtimen jeg var der...sukk...) og hun spurte om jeg hadde kjent liv, men så veldig skeptisk ut da jeg bekreftet det. "Det er veldig tidlig å kjenne liv enda", sa hun, og så ikke ut som hun trodde meg. "Jaja, du er jo tredjegangs", sa hun så, og dermed var vi ferdig å prate om det. Men jeg tror ikke uke 15 er spesielt tidlig å kjenne liv når man har født før... det kommer snart, Popkind! Banna bein! :-)
*Lucia* Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 JEG VIL OGSÅ!!!!!!!! :-) Var jo så rart når jeg var på UL, da så jeg h*n tok sats og spente bena ut, men jeg kjente ingenting.. :-) har hatt litt bruspulver følelse noen ganger men det tror jeg rett og slett er magen..... :-(
popkind Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2006 Jeg ler av deg.. Å stakkar deg da som var hos en så grusom jordmor.... skal du fortsette hos henne???? Syns forrresten jeg kjente noe igår kveld, men det bare sa "plippp", også var det borte!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå