Mamma mia! Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Jeg trenger en kjole innen to uker til bryllupet vårt!!! Er på utkikk etter en fin og enkel kjole, ikke en brudekjole. Er da i uke 32. Vil gjerne ha tips om butikker i Trondheim/omegn som har fine festkjoler til gravide, f.eks. som er vid fra brystet og ned. Tenkte ikke å ut med mer en 2-3000 kr ettersom en slik kjole ikke vil bli brukt mer enn ett par ganger, dvs på selve dagen og på festen som vi skal ha i utlandet ett par uker senere. Tips????
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Gå på Tessem, det er en brudesalong, men de har endel andre kjoler også. Og veldig god sørvis!! Kanskje du til og med kan ¨få de til å sy om en kjole for deg. For tror det er vanskelig å finne en "fin" gravid-kjole i trondheim. Elendig utvalg!
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Jeg hadde ville sett på Retro el. lignende butikker, vet at det er en del kjoler med høyt liv for tiden. Jeg kjøpte en kjole på noa noa denne uken, og jeg er 33 uker på vei. Den skal jeg ha på i brylllupet til venninna mi. Da jeg giftet meg i februar fikk jeg sydd en kjole det ble utrolig billig, men det er vel i seneste laget for deg nå...
Mamma mia! Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror ikke å få sydd kjole er noe alternativ nå nei! Ikke tid for det. Skal sjekke ut Retro og Noa Noa! Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå