Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 Når legger dere barna deres? Her legges snuppa klokka 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stolt mamma Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Så heldig du er vi sliter veldig med kveldsrutinene her i gården desverre.. Snuppa er ikke så veldig ivrig på å sove.. ihvertfall ikke i sin egen seng Vi prøver hver kveld, og noen kvelder lykkes vi. Hun sover nå alene (krysse fingrene for at det går bra i kveld). Rutine på kveldsstell og mat fungerer fint, men så var det det med sovinga da.. Snuppa liker seg aller best i senga mellom mamma og pappa.... og allerhelst inntil mamma sånn at hun kan ligge å lukte i håret hennes.. hehe.. er jo litt søtt også da, men.. Vi håper på at hun sovner lettere da hun blir flinkere til å få i seg grøten på kveld.. Er snart oppe i halv posjon.. Men altså.. svar på spørsmålet ditt. Alt fra 19-24... legges snuppa her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Mellom 19-20 legges han! Når han faktisk sovner er jo noe heeelt annet. Bruker av og til 5 min, av og til 1 time. Han liker IKKE å legge seg. Så han hyler av og til i det uendelige.. begynner å bli litt slitsomt, men det går heldigvis i perioder. Og akkurat nå går det dårlig når jeg legger, og strålende når pappaen legger.. litt sårt det der men.. Tidligere var det motsatt! Jeg håper på bedre tider. Hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaKristin1980 Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 Her legges det i 1830 -19 tida faktisk! Han sover så lite på dagtid for tida at han ikke orker mer når kvelden siger på. I dag ble det faktisk så tidlig som 1815... Blir spennende å se hvor lenge han sover i morgen da, vanligvis våkner han rundt kl 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 3. juni 2006 #5 Del Skrevet 3. juni 2006 Min legges kl 20 hver kveld han, og sover til 6-8.. Sånn har vi hatt det i ca 2 mnd. Kveldsstellet begynner ca 19.30, og når han er i seng sovner han nesten tvert.. Godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #6 Del Skrevet 3. juni 2006 Om hun sovna med en gang er jo en annen historie... Kan sovne med en gang når jeg legger henne, eller så kan det faktisk ta opp til 40 minutter... Kveldsstell og mat funker bra her også, faktisk begynt med 3 måltidet her nå(grøt morgen og kveld og brødskive på dagen) Håper at hun snart begynner å sove gjennom natta ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaSy*fikk sin gutt*09.11 Skrevet 20. juni 2006 #7 Del Skrevet 20. juni 2006 Vi gir kveldsen sammen med barne-tv, og så legger han seg mellom 18.30-19.00. Da er det bare et stort smil på leppene når han får smokken, og kosefillebamsen, og blir lagt ned i senga ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterbarn Skrevet 22. juni 2006 #8 Del Skrevet 22. juni 2006 Legges mellom 19-19.30 her. Noen ganger sovner hun med en gang, men som regel så tar det en halv times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flust Skrevet 23. juni 2006 #9 Del Skrevet 23. juni 2006 Jenta mi legges som regel halv åtte. Noen ganger litt før, noen ganger litt senere alt etter hvor trøtt hun er. Hun våkner en del i løpet av natta og får smokken, men nattmaten er vi heldigvis endelig ferdig med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå