Gå til innhold

Må vist melde meg inn her jeg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei - så koselig. Gratulerer så masse :)

Jeg har termin 5. februar og fant det ut forrige lørdag !!

Herlig følelse - det har faktisk tatt mange dager før det har gått skikkelig opp for meg at jeg virkelig er gravid !

Er 32 år, har ett barn fra før og ble nå gravid i 1 prøveperiode .

Hva med deg ?

Slenger meg på her jeg også :)

Gratulere med spiren forresten:)

Her var det også treff på første forsøk:) Og har termin 3 februar :) Er vårt første og gleder meg vilt :) Nå sitter vi og lurer på om svigermor kommer i dag eller i morgen slik at vi kan få fortalt den gode nyheten;)

22 år. fyller 23.. klaffet på 5 pp.. Ingen barn fra før..Samboer..Trodde aldri at det skulle skje...

Turde ikke teste før igår, har brent meg på å teste for tidlig så mange ganger at nå ville jeg vente noen dager etter IKM. Testet 4 dager etter IKM. Det har ikke gått opp for meg enda! Utenom at jeg var utrolig dårlig igår. hodeverk og kvalme.. Kanskje det var noe annet...

Annonse

Gratulerer!!!

Jeg tok test på torsdag som viste positiv. Har termin 6. februar. Har bare prøvd noen måneder så jeg er glad vi klarte det så raskt, i hvert fall når jeg har et par venninner som sliter. Jeg er 27 år og dette er første barn. Gleder meg veldig men det er også litt skummelt.

Gravid på 3. forsøk. Fant det ut i går, men har vell egentlig visst det en halv uke nå. Har likevell litt problemer med å tro de utrolige gode nyhetene, redd for å bli såret dersom det likevell ikke skulle være sant. Men testen var jo positiv så hvorfor skulle jeg ikke tro det.

Gratulerer. Er veldig stolt selv av å klare det på første forsøk. Hadde problemer med å få nr.1 så vi hadde nok regnet med hormonkur og styr denne gangen også. Men så er jeg jo litt sta og ville prøve selv først. Synes fortsatt at det er uvirkelig. Kjenner meg gravid med en gang så det var godt å teste for å få et klart svar. Krysser fingrene for oss alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...