Gå til innhold

Får besøk nå på skalldyr og vin.... Har sååå lyst på ett glass jeg også men....

Anbefalte innlegg

vet ikke om jeg tør. Har virkelig mens-murringer i magen. Hatt det siste døgnet. Føler tanta er rett rundt hjørnet... Samtidig er tappen langt opp litt hard men myk utenpå.... Trodde tappen skulle bli hard rett før mensen?? Det som holder meg litt igjen er at det stikker så voldsomt i sidene ..... Har ikm imorgen, testet negativt idag.....

Noen synspunkter?? Hmmm tror jeg holder meg anonym jeg.....

Fortsetter under...

min erfaringer at en negativ graviditetstest (opp til en uke i forveien) betyr negativ... Men det har jo mangen ganger vært sånn at personer ikke tester positiv før en stund etter IKM...

men for å si det på dene måten: Om du plutselig skulle vise deg å være gravid, ville det ikke vært lit surt å tenke på at du kunne spart deg det glasset? :)

bare en liten ting å tenke på... Men lykke til... Husk at mangen får mensmurringer på tross av at de er gravide.. :)

(Det hadde jeg)

Tror heller ikke at ett glass eller to kan skade.... Slapper mer av da så kommer kanskje mensen forterre enn jeg aner slik jeg får begynt på neste periode av prøvingen.... Har ikke lyst at hele gjengen skal skjønne noe heller;-)

Tar ett glass og nyter det i fulle drag jeg. Får bare tenke på at i spania/italia så nyter de vin under graviditet så og under amming. IKKE det at jeg har tenkt å gjøre det etter en positiv test NEI:-))) Da skal både røyk og alkohol ut av min kropp i noen år ja.....

Takk for tilbakemelding.

heisann!

nå er det vel sånn at man skal holde seg litt unna skalldyr også når man er gravid..? men så lenge du ikke vet så hadde jeg spist,drukket og kost meg. Du kan jo ikke holde på sånn her hvis det plutselig skulle ta et år før du ble gravid...

Min erfaring er at de fleste som blir gravide gjerne har både drukket alkohol og spist ting de ikke skulle spise i begynnelsen av svangerskapet, fordi de ikke visste det enda. Og alle barna er like sunne og friske. Dessuten sies det også at babyen ikke lever på oss før etter ca seks uker.. så da tror jeg du trygt kan ta deg et glass eller to i kveld..

Det skal jeg :)

klem!

Annonse

Jeg må bare si takk. Nå tar jeg meg ett glass UTEN dårlig samvittighet, siden så mange av dere også mener det samme som meg:-)

Flott ordtak det du hadde forresten å leve som du ikke er gravid fremtil du virkelig er det. Egentlig VELDIG godt hvis jeg hadde klart å fungert slik ellers også...

Takk igjen, og ha en flott fredagskveld..... Nå kommer snart gjestene. Gleder meg...

PS Skalldyr kan gravide også spise!

Har tanta kommet? Ble nysgjerrig vettu :)

Ellers er jeg helt enig med å leve som normalt. Tenk hvor mange som blir gravide hver dag, som det går bra med, som både drikker og røyker og gjør andre ting vi helst ville holdt oss unna.

Vi må slappe av litt mer, tror jeg :o)

Kos deg både med vinen og skalldyrene. Det første fordi du ikke deler blodomløp med et evt. foster før i 5. uke, og sistnevnte fordi det er kun når du ammer at skalldyr ikke er så heldig. Og det er jo uansett en stund til du skal amme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...