Gå til innhold

Blir litt oppgitt av meg selv


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

I går kveld var jeg ganske uggen og små kvalm men i kveld er jeg helt fin! BUrde jo egentlig være glad, men så begynner jeg å tenke at kanskje noe er galt!!!!!!!!!! Er jo bare i uke 5 da og sist jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer så tidlig. Hører selv at dette blir hysterisk men måtte bare skrive det ned hehe. Noen flere som har lignende opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her :) er dritlei av å være syk - er verre denne gangen enn med førstemann - men samtidig så får jeg panikk hvis formen er bra en dag... da tenker jeg som så at hvis formen er bra så betyr jo det at jeg har mindre svangerskapshormoner, og da vil jo det si at jeg kanskje ikke har spire i magen lenger.... at det går an å være så tussete.... huff :) Blir jo nesten lykkelig når jeg endelig spyr igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hehe...jeg er akkurat lik dere. Svangerskapet har ikke gått helt opp for meg enda! Så jeg har tatt en graviditetstest hver uke for å sjekke om jeg virkelig er gravid(teit) Men da jeg tok teste i går var test-streken for første gang svaker enn kontrollstreken!!Ble litt redd da. Samtidig som jeg idag etter brekninger i morges, har vært VELDIG fin i formen. Blir redd å begynner å tenke med en gang da:)

Men det er ikke så lett å slappe av. Forstår dere kjempe godt jeg:)

Lykke til videre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...