Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Får dere flaskene helt reine?????????? Min får mme på flaske,jeg koker de men synes alltid det ligger pulver igjen i flaskene så jeg koker og koker...........Skyller først forresten....
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 setter de i zalovann til jeg vasker de(med kost)eller i oppvaskmaskin og koker...
Tuttalutta Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Vasker de i oppvaskemaskin eller med flaskebørste og koker de etterpå.
skimre Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 vasker de godt i zalovann med kost, skyller, og så en runde i sterilisatoren... enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Hihi,TAAAAAAAAAAAAKK:) Jeg er såå ny grønn asså,men zalo hørtes ikke dumt ut:) Værste er at jeg ikke har tenkt den tanken................. Meeeeen........Bare et dumt spm til:) Hvor får man kjøpt sånn flaskekost?? Føler meg teit her ja, derfor litt anonym idag:) Klem HI
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 bruker bare en vanlig oppvaskkost jeg...får de akkurat oppi flaskene her...Ellers så har de i noen babybutikker ihvertfall....Og i en leketøysbutikk som de har flasker i så jeg det en gang....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Jeg skrubber med zalo og børste, skyller og koker
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Viss du tar med flaskene til helvete... då smeltar dei!!! Kvifor så inderleg stygt språk???
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 *haha* den var god..... og for å svare på spørsmålet ditt: sikkert for å få flest mulig svar!!!!
mammadalt...;-) Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 kjøper flaskekost på europris til 10kr, enkelt og billig! men di selger d vel på enkelte matbutikker og..... så kjøp deg en slik en du, så skal du få se noen rene flasker...;-)
*ulvemor* Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 men det går da bra med vanlig oppvaskbørste også??
winneboo Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 Jeg vasker med zalo og flaskebørste(kjøpte den på apoteket)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #15 Skrevet 3. juni 2006 klart det går fint med vanlig børste, men jeg liker flaskebørsten jeg da, for da får jeg vasket godt inni flaskesmokkene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå