Gå til innhold

Spørsmål i tiden etter en MA...

Tredjegull

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA for 2uker siden, og har hatt veldig lite blødninger etter det. Kun et døgn etter utskrapningen, opphold i nesten 1uke. Så litt småblødning i et par dager, og opphold inntil i dag. Men i dag føler jeg at det er anderledes, og lurer på om det kan være menstruasjonen som er her allerede. Jeg tok en graviditetstest i dag, og var glad for at den var negativ. (det er jo ikke ofte man er glad for det mener jeg...) Regner da med at kroppen kanskje er ferdig med svangerskapshormonene etter MA'en jeg hadde. Men jeg lurer alikevel på hvordan andre har hatt det. Så mine spørsmål er:

Hvor lang tid tok det før du fikk tilbake menstruasjonen. Og hvis du har blitt gravid igjen, hvor lang tid tok det?

Hilsen ei som venter veldig på en liten til:-)

Fortsetter under...

Hei,

Så trist at det endte med ma.. Men det er jo godt at du tenker på å bli gravid igjen!

Jeg blødde nesten ingenting etter forrige ma. Var rare små blødninger. Jeg gikk bare å ventet på at det skulle bli mer. Ekkelt å ikke vite hva som kommer, liksom...

Ved min forrige utskrapning gikk det 4 uker før jeg fikk mensen igjen. Gangen før det ventet jeg en mens, så ble jeg gravid igjen.

Lykke til videre! Jeg venter også på mitt tredje gull, så jeg håper at vi slår følge!

Klemmer fra

Hei kjære tredjegull,

Så trist at du har opplevd en MA. Ta godt vare på deg selv. Masse lykke til framover. Selv opplevde jeg (mentalt) at tiden fra utskrapning til første menstruasjon tok utrolig lang tid - men den kom til slutt!

Etter MA (med utskrapning) i april blødde jeg mellom 1 - 2 uker. Mest småblødninger.

Ca 4 uker etter utskrapningen fikk jeg menstruasjonen igjen - den var normal. Kanskje litt kraftigere de første dagene.

Til uka venter jeg TR igjen, tror jeg. Er litt spent på om systemet har stabilisert seg allerede.

Vi bestemte oss for å vente 2 sykluser før vi prøver igjen, så det andre spørsmålet kan jeg ikke svare på. Forhåpentligvis har jeg et svar om ikke så alt for lenge :)

God helg fra

Det var nok ikke menstruasjonen som var kommet, for jeg hadde kun småblødning i litt over et døgn igjen. Men håper menstrusjonen er like rundt hjørnet. For jeg har så lyst til å prøve igjen:-)

Er så trist å lese at det er så mange som mister. Og vil bare takke for at det finnes en slik side hvor vi kan sette ord på tanker og følelser. Ønsker alle lykke til videre, og håper fremtiden blir lys for oss alle!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...