Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på 5mndr. kontroll i dag med veslejenta mi. 4 mammaer og 4 babyar - som er like gamle men som sanneleg var komne ulikt i utviklinga!

Ein baby (den einaste guten i flokken) rulla seg både frå mage til rygg og fra rygg til mage. Han prata og lo og var veldig sosial...

Ein annan låg berre på fanget til mora og sov og var ikkje serleg interessert i dei andre ungane...

Ei jente kunne rulle frå rygg til side, men ikkje meir enn det.

Jenta mi kan knapt det ein gong... Ho har liggi lite på magen fordi ho spyr så mykje, så nakke- og ryggmusklane hennar er nok i det utrente laget...

Skal seie nokre reser av garde i utviklinga, og andre har betre tid...

Men jammen er eg stolt av jenta mi likevel! Ho er så snill og kjekk og eg er så utruleg glad i henne!

Stor er ho også ho var 8210g og 65cm... vi kooosar oss!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5241246-5-mndr-og-sv%C3%A6rt-ulike/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er jammen stor forskjell....noen er mer nyskjerrige og andre er kansje litt latere..hihi..gutten min var lat.. hun her er ikke det...snur seg begge veier uten problem siden hun var rett før 3mnd prate og flirer..skiker og hyler..hehe...Skal på sånn gruppe når hun er 4mnd..blir spennende å se...

hun her gulper kjempe masse også..men det er jo bare å tørke opp igjen..igjen,,igjen..hehe..

Gulpe er ein ting - kaste opp - spy ut over både meg og seg... vi bytter klær og tørker til vi blir nesten blå....

Var til kiropraktor med henne i dag - spennande om det hjelper... Ho hadde nokre låsningar i ryggen som 'stemte over ens" med symptoma hennar - så vi får sjå...

Var til kiropraktor med jenta mi for over ein månad sidan. Var der to gonger. Første gongen hadde ho tre låsningar i ryggen, andre gongen var det betre. Etter det kom rapane lettare og spyinga vart ein del redusert. I det siste er det blitt verre igjen, og når vi var der no i dag hadde ho igjen eit par låsningar - eller kraftig stivheit - i ryggen. Anbefaler difor å prøve kiropraktor viss du er mykje plaga med masse oppkast...

Jenta mi er stor og rund og god sjølv om ho kastar opp - einaste konsekvensen av oppkastinga er at ho et mykje meir enn ho elles ville gjort - så eg produserer melk til den store gullmedalje!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...