Gå til innhold

En baby til..


*¨¨*

Anbefalte innlegg

Hei, melder meg inn her! Er blitt gravid, 11 uker, venter nr. 2 i desember. Førstemann er 1 år og 2 mnd. Så en terminliste et sted her og forsto det ikke var så mange desemberbarn som januarbarn, men det er jo samme det, samme båt uansett...:-)

Blir veldig spennende da, med to. Hadde ikke trodd forrige jul at jeg skulle sitte med et barn til allerede denne jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse :-)

tenkte det samme jeg og når jeg ble gravid igjen nå.. hadde aldri trodd at på 2års dagen til sønnen min så har vi to små.. helt sprøtt å tenke på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :-) ja, ikke sant, sprøtt og tenke på! Det har jo gått så vanvittig fort også synes jeg etter at han kom ut av magen for 1 år og 2 mnd siden, føles ikke så lenge, også "allerede" en til på vei. Hadde lyst på tette, så det er igrunn fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får desemberbarn, 19 desember har jeg termin og er da 11 uker og 5 dager på vei:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da, så kjekt :-) Jeg venter nr. 2 i begynnelsen av februar. Er du fransk forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida er ikke fransk, men liker frankrike så godt, vært der et par ganger og facinert over språket deres, selv om jeg ikke kan så mye av det selv da, bare noen ord her og der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, artig det :-) Skal på sommerferie til Frankrike i år forresten, gleder meg :-) Bodde et år i Frankrike, tok første gym dere nede. Flott språk ja, men vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, veldig vanskelig språk. De vil jo helst ikke snakke noe annet enn sitt eget språk heller !hils france! kos deg, så deilig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...