2 søte småpiker Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Vi har prøvd bleier fra Lidl, og er kjempefornøyd! HAr brukt libero tidligere og har vært fornøyd med de, fikk tips om at Lidl bleiene var bra og ville prøve. Testet ved å helle like mye vann i bleiene samtidig, og Lidl bleiene sugde vannet opp fortere og de var faktisk tørrere på overflaten etterpå. Ikke har hun blitt sår heller. De koster kun 36 kroner for 56bleier så det er jo myyye rimeligere enn Libero. Kan anbefales!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Flere som er fornøyd med bleier fra Lidl? Jeg har null erfaring med bleier, virker som det er enten Pampers eller Libero som gjelder, utfra disse bleieavtalene i butikkene iallfall. Er det så stor forskjell på bleier?
♥nonah♥ Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 jeg suger til meg alle mulige råd - og billige men gode bleier er det skjeldent man hører om. Kanskje de inneholder noe skadelig? Handler jo egentlig mat på lidl, men er litt skeptisk til bleier derfra. *Dunke fordommene ut av hodet* hehe
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Har prøvd dem, men var ikke så fornøyd. Prøvde på liten baby med "morsmelkbæsj". Rant oppover ryggen. Holdt bra på tiss. Kanskje jeg prøver igjen nå som lillegutt har startet med fast føde, og konsistensen er fastere...
2 søte småpiker Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2006 Hei igjen! Må innrømme at jeg ikke bruker Lidl bleiene lengre. Etter hvert som datteren min ble mer aktiv satt de ikke så godt på, (burde gjerne prøvd en str større, men har ikke kommet så langt). Nå bruker vi coop bleier, og er veldig fornøyd med dem. Bedre passform enn Lidl bleiene, ihvertfall for min baby;D
Gjest Skrevet 15. juli 2006 #7 Skrevet 15. juli 2006 Vi har også prøvd de, men ikke helt fornøyd. Var for lite elasitet i ryggen, så ble mange helskift med bæsj oppi nakken i begynnelsen. Så her blir de ikke kjøpt mer
Beama Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Er egentlig fornøyd med bleiene fra lidl... eneste er de ikke sitter skikkelig på snuppa.. passformen passer liksom ikke henne:/ Men det er jo forskjellig fra baby til baby....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå