Gå til innhold

Er dette kolikk?

Anbefalte innlegg

I det siste har datteren min på åtte uker spist bare en liten stund av gangen før hun virker "lei". Etter fem-ti min har hun spist ca halv pupp, og da slipper hun taket, så da holder jeg henne opp for å rape. Av og til er hun svært vanskelig å få til å rape! Hun gulper ikke ofte, og ikke mye. Veldig ofte når hun henger der på skulderen min for å rape, begynner hun å sutte på hendene sine som om hun var kjempesulten fremdeles, men når jeg legger henne til brystet igjen vrir hun seg som i avsky og begynner å gråte. Veldig ofte gaper hun og sutter vilt etter puppen, men skjærer grimaser og vrir seg likevel. Slutter å gråte med en gang jeg holder henne opp igjen. Har prøvd forskjellige ammestillinger, til og med funnet på noen i farten, men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Veldig ofte virker det som om hun jobber med å svelge gulp etter maten, og er da vanskelig å få rolig. Hun blir med andre ord urolig hver eneste gang hun har fått mat. Noen som vet hva som kan være galt? Jeg er veldig forsiktig med hva jeg selv spiser, og hun får bare morsmelk.

Kolikk er visst så mangt, ikke lett å vite hva man står overfor alltid...

Hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240814-er-dette-kolikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...