Gå til innhold

sikring av barn i bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest at det sikreste er å plassere lillejenta bak på passasjersiden. Men mitt problem er at der er allerede storesøster plassert......

Jeg vil jo gjerne at begge skal sitte tryggest mulig.....

Hva ville dere gjort??? Flyttet storesøster eller plassert babyen bak på førersiden????

Har kjøpt britax babysafe+ med isofix, så det blir ikke aktuelt å drive å flytte på setet hele tiden heller......

termin i juli *høygravid*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kanskje la storesøster sitte der hun sitter? Babyen er beskyttet av den bakovervendte bilstolen (den er vel det ja?), mens storesøster ikke har noe "skjold" der...

Skrevet

samme som jeg selv har tenkt. Men ikke så enkelt. Vil jo sikre begge to like godt liksom.

Akkuratt når det gjelder sikrikng av barn i bil, så er kun det beste godt nok......

men siden babyen har bakovervendt bilstol og storesøster bare har pute med rygg, så er vel det beste å la henne bli der hun allerede er plassert. Ikke tror jeg hun er noe videre villig til å flytte på seg heller:-)

Skrevet

Enig med deg, sikring i bil er kjempeviktig og ingen skal jo "nedprioriteres"! Men du kan jo kanskje spørre Trygg Trafikk om hva som er best når man har både baby og større barn i bil? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...