Lotte21år Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 I går var jeg på sykehuset å tok medisinsk abort. Det gikk veldig bra,lå 6 timer før jeg begynte å blø. Da kom alt på en gang,litt ekkelt da jeg så "klumpen". Kjente ikke så mye smerter men var litt svimmel å kvalm noen timer etter å blødde ganske mye tynt blod. I dag har jeg ikke hatt noe smerter,bare vanlig menstrasjonsblødning. Vil anbefale denne metoden,jeg synes det gikk veldig greit.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Hei. Hvordan går det med deg? Ja dersom denne metoden funker som den skal så er det den mest skånsomme for kvinnen. Kan jeg spørre hvorfor du tok abort? Jeg er for selvbestemt abort så det er ikke for å rakke ned på deg. Jeg er bare nysgjerig.
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Så bra du fikk en så "fin" opplevelse når du måtte gjennomføre dette. Lykke til videre!
Lotte21år Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2006 Det går forholdsvis bra,føler meg bra fysisk. Men ikke så bra psykisk,har dårlig samvittighet. Jeg føler på en måte at jeg angrer,men vet så godt at dette var det rette. Alt er så usikkert for tiden å få et barn nå passer veldig dårlig. Jeg er usikker på forholde til kjæresten min om det vil vare,har dårlig selvbilde å sliter med spiseforstyrrelser. Er sykemelt å har ikke økonomisk trygghet. Men jeg vet at jeg hadde blitt en god mor å jeg vet at familien min er verdens beste å ville hjulpet meg. I dag har jeg vært alene,følt meg ensom å trist. Litt gråting å anger.. Å ta abort er ikke en enkel løsning,derfor syns jeg det er veldig utenksomt av de som sier stygge ting hær inne. Det er faktisk vanskelig nok som det er.
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Bare slapp av nå, ta vare på deg selv. Siden du selv vet/føler du gjorde det rette så var det det rette i dette tilfellet. Å angre er vel vanlig når man tar abort. La deg få tid til å sørge over aborten, så går det nok over etter hvert.. Mange klemmer
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Anonym over her: Ja,tenk at hun har drept et foster,og tenk at det er LOV i Norge uansett hva du måtte mene!!!!Sånne kommentarer kan du ha for deg selv!!Les heller reglene for denne siden du,eller kanskje du vil bli kastet ut?! Lykke til videre hovedinnlegger.Håper alt går bra med deg.Dette var sikkert ingen lett avgjørelse,selv om den var riktig for deg denne gangen.Håper det går bra med deg i ettertid.Klem:)
Lotte21år Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2006 I dag går det litt bedre. Men for å komme meg videre kan jeg nok ikke komme på denne siden flere ganger.. begynner bare å savne å være gravid da. Takk til dere som støttet meg. Lykke til vidre alle sammen. Hilsen meg
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 fikk du dra hjem eller måtte du ligge på sykehuset til du begynte å blø?håper det går bra med deg
Vær-74 Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 Hei! skal selv ta en medisinsk abort denne uka. Legen min sa til meg at jeg skulle ha en utv. UL, så ville jeg få tabl. Til meg sa han at det ville ta et par dager før blødningene startet???? Lå du på sykehuset til det var overstått? Hvor langt på vei var du? Er selv i uke 5 - 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå