tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. juni 2006 #51 Del Skrevet 25. juni 2006 Åh... helga går alltid så foooort:(( Kjedelige greier det. Men 3 uker igjen så er det ferie. Har begynt på det skikkelig prinsesserosa vognteppet nå, fulgte din oppskrift... 200masker og ruter;) Bruker 2,5 pinner og strikker med babyull.. Ååå, det blir så søtt atte! På fredagskvelden så vi sparkene utenfor magen for første gang, og nå vises det kjempegodt - stas for samboern og kunne kjenne/se at det er ei lita tulle inni her Har du hatt frihelg eller? Får håpe vi får litt sommervær snart... Nei, nå skal jeg benke meg ned foran TVn og strikke på teppet resten av kvelden, har allerede strikket 15 cm, det går faktisk ganske kjapt =) Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5466477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #52 Del Skrevet 25. juni 2006 Heisann:) Helgen har gått altfor fort ja!!Har vært på jobb i dag på dagvakt(gla den biten går fort:))Har også nedtelling til ferien,gleder meg enormt! Det er så koselig å se det utenpå,tror det er et par uker siden vi så det første gang.Synes han(kaller bebbisen for det)er meget aktiv der inne,lurer på om det blir en fotballspiller;)Apropos fotball,går det i VM hjemme hos dere også?Kan ikke si jeg er noe særlig engasjert,men det er min kjære...Jeg har lovet at han kan se så mye han vil siden han har vært så flink å pusse opp,men lite visste jeg da om hvor mange kamper det egentlig er;) Du må være en dreven strikker!!15cm allerede,på pinne 2,5-lucky you:)Tror jeg har 2-3 cm,men har ikke hatt mye tid til å strikke nå.Men du er jo rene reseren det er jo bare noen få dager siden du begynnte:)Artig med rosa teppe:)) I morgen har jeg fri og tirsdag er jeg sykemeldt,blir nesten ny helg det.Å,måtte sommerværet komme snart ja!Føler meg så blek og gusten,tør ikke ta sol..Men bør vel prøve selvbruning kanskje. Kos deg med strikking og tv:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5468346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 28. juni 2006 #53 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei hå =) Uff, lenge siden jeg har vært her inne nå, har vært så opptatt med alle hobbyene mine - nå er jeg jo begynt å male på lerret også... Abstrakt kunst, streker og rundinger og alt mulig huff, jeg er så kreativ for tiden altså.. Heldigvis er ikke samboeren min engasjert i fotball, pjuuuh =) men vi solgte TVn vår på mandag - han fikk endelig tillatelse til å kjøpe flatskjerm hvis han fikk solgt den vi hadde, og det gikk fort hihi. Jeg har tatt sol en gang etter jeg ble gravid, men det var ubehagelig - er så ekkelt å ligge på rygg, også fikk jeg så dårlig samvittighet.... så etter 5 minutt var jeg ute igjen. Har du prøvd Natusan sin bodylotion med litt selvbruning i? den er faktisk ganske god, man blir ikke så sjokkbrun. Smører du noe på magen mot strekkmerker? jeg har kjøpt en slags "deostick" på body shop med kakaosmør som jeg smører inn hver kveld. skikkelig kleimete saker, men man må jo prøve Nå er det ikke lenge til ferie, jippiii Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5501301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #54 Del Skrevet 29. juni 2006 Heisann:) Hihi,er du å bitt av basillen:)Vi bynnte før jul å male på lerret,vi hadde så lyst på nye bilder sånne abstrakte men de var så dyre.Jeg bytter farger på puter,lys og pynteting hjemme ganske ofte derfor foreslo sambo at vi kunne male selv så vi slapp å kjøpe nye hver gang jeg ville bytte stil.Så vi gikk til innkjøp av maling,lerret,ost,kjeks,druer og vin og startet en helg.Det var orntlig artig,følte oss som kunstnere der vi satt;)Satt i mange timer,det ble fine bilder og vi var ganske godfulle da vi kom oss i seng på morgenkvisten:)Så nå maler vi med jevne mellomrom,men jeg må jo holde meg unna vinen da.. Har natusankremen stående i skapet,men har ikke fått brukt den enda,bare litt i fjeset-fin passelig farge.Har også den kakaosaken og bodybutter i samme,bruker det og håper det hjelper.Synes de er orntlig klissete,samt at det farger av på hvite klær:(Skal vel stå ut det,så fremt strekkmerkene holder seg unna.. Har du fått den stellekommoden hjem?Du tok den hvite til 1690 på Polarsenteret ja?Vi er så i tvil,men jeg vil ha en hvit,synes de er så dyre på sjarmtrollet 4000 uten matte,og en uten kar tilogmed..Så vi tror kanskje vi tar den vi og.. Nå skal jeg ut å gå tur-ut på tur aldri sur:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5506677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 3. juli 2006 #55 Del Skrevet 3. juli 2006 Har ikke fått den hjem enda nei, men vi har bestemt oss for den på Polarsenteret - med hvit stellematte oppå... så kan vi heller ha fine handduker =) ja tipper det er morro når man får noen glass vin innabords med malingen, hehe.. må innrømme at jeg gleder meg litt til første glass rødvin... nammm! Vi har vært på hyttetur i helga, herregud jeg har spist så utrolig mye godteri og kjeks og usunne greier.... idag skal jeg å handle frukt og grønnt, så skal jeg starte ett bedre liv idag (som jeg vet varer heeeelt til fredag;) Vi var og så på Sjarmtrollet, de var jo utrolig dyre der - men når vi spurte sa hun det var ett slags vannavstøtende tresort, så derfor var den dyrere enn andre plasser.... jaja, orker ikke bruke så mye penger på det Synes det til 1690 er fint! Nei, nå skal jeg trø mot jobb i regnværet.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5536694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #56 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei:) Endelog har det vært litt godvær,satt på altanen hele lør og søndag-var så godt:)Får litt mer energi da..Nå bare ser jeg frem til ferien,vet ikke hvor vi drar enda,blir spennende:) Dere setter vel kursen mot Sverige snart:) Tenk snart er vi i 3.trimester!Rart hvor fort tiden går.. Ha en fin dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5567316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. juli 2006 #57 Del Skrevet 12. juli 2006 Huhei. 2 dager igjen nå, så tar vi ferie =) Dere er vel godt i gang med ferie nå, regner jeg med? Er dere i Tromsø eller har dere stukket av fra det ustabile været vi har hatt? Imorgen skifter jeg over til 3.trimester...synes det er nesten litt skremmende - det nærmer seg med stormskritt!! Har strikket 60cm på vognteppet, så har ca 20 igjen, så feller jeg Og nå har vi fått stellekommoden i hus, den var veldig fin - men de hadde bare med blå stellematte, men det er jo bare å legge en handduk over(det gjør man jo uansett) Også har jeg byttet farge på vogna vi har bestilit, ville plutselig ha elk - den brune/sorte. Hehe:) Lå våken ei hel natt å tenkte på det, og heldigvis var det inget problem å endre bestillingen! Idag skal vi til Sommarøy til mine foreldre å spise middag og kaker(naaam), bestemor har bursdag... Har vært mye rundt på farten den siste uken, lite tid til å sitte å surfe - kanskje liksågreit =) God ferie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5617365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #58 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei:) Vi tar ferie om en uke,så går enda å venter utolmodig.. Vi har kjøpt kommode på Jekta hvit,blå stellematte med bamser på.Sikkert samme.Bruker den som vanlig kommode på badet foreløpig.Elk vognen har absolutt søteste innside med de elgene,de andre er så kjedelig inni. Får hele min familie på besøk til helgen,så nå vasker og baker vi.De skal ha med vuggen opp,gleder meg slik:) Ellers merker jeg godt at jeg begynner å bli stor nå,ikke like behagelig å bøye seg,og vanskelig å ligge godt på natten-blir litt skjev i øyan på dagen da...Men men ikke så lenge igjen:) Ha en toppers ferie:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5240257-oktober-noen-fra-troms%C3%B8-i-oktklubben/page/3/#findComment-5629791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå