Gå til innhold

Oktober: Noen fra Tromsø i okt.klubben?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bestilt vogn og voksipose, +kjøpt seng m alt tilbehør:) og kjøpte den hvite stellekommoden de har på polarsenteret. Og såklart litt klær, men er lite som er nøytralt synes jeg.. alt er enten så gutt eller jente. Også strikker jeg lester i alle verdens farger, he-he, er jo kaldt for småfotene i oktober ;)

Jeg er sykepleier,jobber på UNN.Du da?Jepp,det er vår første:)Har dere barn fra før?Var på UL 29.mai,i forbindelse med sånn forskningsprosjekt.Det var min andre ul.og jeg var så nyskjerrig,vanskelig å la vær å spørr ka det va slags kjønn.Får du ny UL.fordi du vil vite?Det e jo litt lettere om man vet på et vis,med navn,ting osv..Også slipper man å lure så fælt!Har du bestemt deg for vogn?Bestillte for en uke siden,da sa han på butikken at vi burde gjøre det da om det var spesielle ønsker på farge vi hadde.Synes det er litt tidlig,men må man så må man...

Jobber midt i sentrum, er frisør :) Og det er vårs første.. spennende!! Måtte bestille privat UL, får ikke på sykehuset så fremst man ikke har en bedre grunn enn at man vil vite kjønn. hehe. Kostet 300, så det fant vi ut var verdt det;) Ja, vi bestilte også for ei stund siden.. de anbefalte det, selvom vi skulle ha en helt sort. Bestemte oss for emmaljunga edge duo vogna, de kalte den for "tromsøvogna" :) Hvilken tok du? Skal dere være med på noe slags svangerskapskurs eller hva det nå heter?

ha en fin søndag:)

Annonse