Gå til innhold

Ble skikkelig redd no! Har brukt IBUX i to-tre dager og det er visst skadelig for fosteret. Hva skla eg gjøre?? Beskymra!


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Trodde ikke det var skadelig. Men der tok eg skammelig feil. Hva bør eg gjøre no? Tenk om eg har skade forstert? Hjelp. Noen som kan gi meg råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er noe annet å gjøre enn å gå over til paraset eller noe annet som ikke har kjent effekt på fosteret. Du skal ha skikkeklig uflaks om det skal ha skjed noe galt. Vi har nok alle gjort ting som ikke er opptimalt.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring. Håper det ikke har gjort noe med forstert. Men med byskymring kommer man jo ingen vei. Satser på at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skrev i et annet innlegg: husk å tenk framover, ikke bakover. Det som allerede er skjedd kan du ikke gjøre noe som helst med. men du KAN påvirke framtida! så ikke plag deg selv med de ibuxene du har tatt, men vær heller fornøyd med at du nå vet at du kan bruke paracetamol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er skadelig for fosteret jeg... menser å ha lært det engang...

 

det er blodfortynnende og skal derfor ikke brukes i tre første og tre siste mnd av svangerskapet...

 

ta det helt med ro.... jeg har vært drita fire ganger, og tatt både paralgin og andre tabletter før jeg visste jeg var gravid....

 

det går så bra atter.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...